Maskeradtips, för ett par

Barbapappa och barbamamma... Om det är långt fram så är det bara att se till att äta mycket mat...

kebabpizza och beanes sås :tummenupp

hur stavas beanes sås?
Google sa att det stavades så :tungan

Beanise skrev:
2044861 Nu är tjejen nöjd, när hon har lyckats lura med mig på maskerad i helgen. :gnissla

Kvinna, som hon är. Så lägger hon bollen, hos mig att komma på något roligt/fyndigt att klä ut oss till...

Tanken, är självklart att vi ska matcha, på antingen det ena eller det andra sättet.

Så förslag, uppskattas. Gärna förslag, som inte urholkar ekonomin allt för mycket.

Tack på förhand :)

Klä ut dig till hank von helvete (sångaren i turbonegro) det är ju billigt och bra det är ju bara att ta på sig ett par blå jeans och ha bar över kropp och måla en svartsol på varje öga :tungan

och sen kan väll hon vara djävulen eller nått

Ni kan ju vara transor, enkelt och billigt och ser kul ut.
Tjejer brukar bli rätt ok i killkläder men killar i tjejkläder blir inte bra alls. :hihi

ad4663.jpg

Beanise skrev:
2044861 Nu är tjejen nöjd, när hon har lyckats lura med mig på maskerad i helgen. :gnissla

Kvinna, som hon är. Så lägger hon bollen, hos mig att komma på något roligt/fyndigt att klä ut oss till...

Tanken, är självklart att vi ska matcha, på antingen det ena eller det andra sättet.

Så förslag, uppskattas. Gärna förslag, som inte urholkar ekonomin allt för mycket.

Tack på förhand :)

Klä ut er till pensionärer

Vi körde tema från exorcisten till vår halloweenfest. Kan ju tillägga att jag inte var den snyggaste bruden där...

Bild på karln hittade jag inte, men präst är ju rätt enkelt...

Bifogat

• DSCF0048liten.jpg
    DSCF0048liten.jpg
    77.6 KB · Visningar: 218
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu