Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Hej, jag funderar på att köpa en Marushin TNT 800 Mono Silver från Touringbutiken. Den är väldigt billig nu när det är rea på den, men jag undrar över storleken, varierar det mycket mellan tillverkarna?
Är det en bra/säker hjälm? Vad menas med carbonmix?
Jag har storlek "M" i vanliga fall, vågar jag då satsa på att beställa en Marushin i "M"?. Är det någon som har en sådan hjälm och har samma storlek som på andra hjälmar?
Nu Blev det lite invecklat men jag hoppas att ni förstår
citat:" Integralhjälm av carbonmix med aerodynamisk utformning för sport och racing. Bra passform och hög komfort. Urtagbar och tvättbar inredning, ventilation i fronten och skalet. Reptåligt, optiskt visir med snabbfäste. Hakrem med D-ringar. Godkänd enligt ECE 22:05. "
Är det en bra/säker hjälm? Vad menas med carbonmix?
Jag har storlek "M" i vanliga fall, vågar jag då satsa på att beställa en Marushin i "M"?. Är det någon som har en sådan hjälm och har samma storlek som på andra hjälmar?
Nu Blev det lite invecklat men jag hoppas att ni förstår
citat:" Integralhjälm av carbonmix med aerodynamisk utformning för sport och racing. Bra passform och hög komfort. Urtagbar och tvättbar inredning, ventilation i fronten och skalet. Reptåligt, optiskt visir med snabbfäste. Hakrem med D-ringar. Godkänd enligt ECE 22:05. "