Martein
därför att älg
Marteins stora: "åka till usas västkust, tjöpa bil, bila till östkusten, skeppa hem..
... bilen och ta flyget hem, regga bilen, sälja o pilla naveln inför nästa drag" -tråd
Har lite funderingar om någe sådant och med det poppar det upp en del frågor som man givetvis ställer till den allvetande andvändarkretsen i SH!
Så:
Hur lång tid det kan ta att köra kust till kust i ett trevligt tempo utan stress?
Hur mkt kan man hitta motel/mat för per dag utan att bo i Outback Bob´s lada?
Vad skulle det kosta rent soppamässigt? (tänk v8-pickis)
Har hört av mig till folksam o frågat hur man gör med bilförsäkringen men de verkar inte vilja svara... någon som vet?
Tänkte andvända mig av http://www.nordtrafik.se/ , invändningar?
www.cars.com är en sida som verkar ha seriösa säljare, några fler? ebay?
Har ni några fräna bilförslag för runt 20 tewsen dollars? Har kollat mkt på Nissan Titan crew cab(king cab skulle kosta 12% mer i tull pga flaklängden överskred 50% av hjulbasen)
Kommer mer.. tack!
Ang visa upptäckte jag att det nu finns något som kallas VISA wavers program som jag verkar kvala för
... bilen och ta flyget hem, regga bilen, sälja o pilla naveln inför nästa drag" -tråd
Har lite funderingar om någe sådant och med det poppar det upp en del frågor som man givetvis ställer till den allvetande andvändarkretsen i SH!

Så:
Hur lång tid det kan ta att köra kust till kust i ett trevligt tempo utan stress?
Hur mkt kan man hitta motel/mat för per dag utan att bo i Outback Bob´s lada?
Vad skulle det kosta rent soppamässigt? (tänk v8-pickis)
Har hört av mig till folksam o frågat hur man gör med bilförsäkringen men de verkar inte vilja svara... någon som vet?
Tänkte andvända mig av http://www.nordtrafik.se/ , invändningar?
www.cars.com är en sida som verkar ha seriösa säljare, några fler? ebay?
Har ni några fräna bilförslag för runt 20 tewsen dollars? Har kollat mkt på Nissan Titan crew cab(king cab skulle kosta 12% mer i tull pga flaklängden överskred 50% av hjulbasen)
Kommer mer.. tack!

Ang visa upptäckte jag att det nu finns något som kallas VISA wavers program som jag verkar kvala för

Last edited: