Kawakex skrev:2531010Jag ska inte gå o lägga mej, ska ha tjejkväll.![]()
va ska ni leka med varandras venus berg
ps har riktigt låg humor idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kawakex skrev:2531010Jag ska inte gå o lägga mej, ska ha tjejkväll.![]()
Det va ju därför jag startade denna tråden för alla er med låg humor så klankar såna som andreas no ner på mej ändå har han skrivit i tråden. Tacka mej, ni behövde en rolig tråd och nej vi ska inte leka med varandras venusberg vad det nu är. Vi ska dricka spriiit!Gottis skrev:2531025va ska ni leka med varandras venus berg![]()
ps har riktigt låg humor idag

Kawakex skrev:2531032Vi ska dricka spriiit!![]()

Många sporthojare uppvisar i vart fall alla tecken på att vara från en annan planet.Kawakex skrev:är män verkligen från mars och kvinnor från venus?![]()
vaddå klippt kullen jag har en hitlermustachGottis skrev:2531040och sen leka med varandras venusberg hoppas du har klippt gräset på den lilla kullen![]()

Kawakex skrev:2531046vaddå klippt kullen jag har en hitlermustach![]()

Mirran skrev:2531078Hur ser Jultomten ut med skägg och varför?![]()
Det är inte snyggt med tjejer med skägg.Victor skrev:2531085Jag vet att tjejer borde ha mera tomteskägg.

Joo, Tomteskägg skare ju va..enligt VictorKawakex skrev:2531102Det är inte snyggt med tjejer med skägg.![]()

Precis den där minen brukar dom göra oxå.Kawakex skrev:2531102Det är inte snyggt med tjejer med skägg.![]()
"Lord Adrian skrev:2531054Män är från Mars och kvinnor från Helvetet.![]()
Äsch, det är ju ingen som fattar det där med hundra hundra. man ska ju inte bara ge femtio för då krävs det ju att den andra gör det hela tiden med. ger båda hundra kan man stötta den andra när den är svag!!!!Kapten Blåskägg skrev:2531181Frugan läser knappast SH va?![]()

Kawakex skrev:2531228Äsch, det är ju ingen som fattar det där med hundra hundra. man ska ju inte bara ge femtio för då krävs det ju att den andra gör det hela tiden med. ger båda hundra kan man stötta den andra när den är svag!!!!![]()
Är du här med????AndreasNo skrev:2531250man förstod mycket bättre hur du tänker..
:fr3ak
Kawakex skrev:2531228Äsch, det är ju ingen som fattar det där med hundra hundra. man ska ju inte bara ge femtio för då krävs det ju att den andra gör det hela tiden med. ger båda hundra kan man stötta den andra när den är svag!!!!![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |