Kawakex
Stay pretty, die young.
Här behövs det en ny tråd. Alla andra var så tråkiga. är män verkligen från mars och kvinnor från venus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kawakex skrev:2530631Här behövs det en ny tråd. Alla andra var så tråkiga. är män verkligen från mars och kvinnor från venus?![]()

hahaha, ja men är vi så olika egentligen?Dark_Messenger skrev:2530660Tror män och kvinnor är från tellus![]()
Kawakex skrev:2530664hahaha, ja men är vi så olika egentligen?
Ja det har du nog rätt i vi tänker jävligt olika men är lika knasiga.AndreasNo skrev:2530669Nej vi e lika jävla dumma i huvet båda könen fast vid olika tillfällen...
Kawakex skrev:2530631Här behövs det en ny tråd. Alla andra var så tråkiga. är män verkligen från mars och kvinnor från venus?![]()
stoooffe skrev:2530695Jag är född i mars månad iaf.![]()
Sen är alla mer eller mindre extrema och vissa är mer åt ena hållet än andra o vissa precis tvärt om...
...
Probotector skrev:2530790Vilket sammanträffande, jag är född i Venus månad![]()

Jag vet faktiskt inte har bara lite tråkigt.Victor skrev:2530697Du måste skämta.
Vart får du allt ifrån?
Jag vet faktiskt inte har bara lite tråkigt.Victor skrev:2530697Du måste skämta.
Vart får du allt ifrån?

Kawakex skrev:2530878Jag vet faktiskt inte har bara lite tråkigt.
Jag vet faktiskt inte har bara lite tråkigt.![]()
Kawakex skrev:2530900Ja men stäng tråden då. Snyft snyft
Jag ska inte gå o lägga mej, ska ha tjejkväll.AndreasNo skrev:2530906De behövs inte, räcker att du går o lägger dig..

imaster skrev:2530834Perfekt! Då är det ju bara för dig och stoooffe att flytta ihop och leva lyckligt resten av livet..!![]()
![]()
![]()

darth_igel skrev:2530876Man måste ha varit medlem i minst ett år innan man får starta oseriösa/meningslösa trådar![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |