Markus bannad

Vafan är det här egentligen, nån jävla helgonförklaring eller.:confused:

Tycker han kan få sin martyrdöd och hamna hos sina jungfruar i fred.:mad:

Nu när hans "gamla vapendragare" har kommit till indsättning finns det väl ingen anledning att grina.:va

Vafan är det här egentligen, nån jävla helgonförklaring eller.:confused:

Tycker han kan få sin martyrdöd och hamna hos sina jungfruar i fred.:mad:

Nu när hans "gamla vapendragare" har kommit till indsättning finns det väl ingen anledning att grina.:va

Spring till vargtråden gnällkärring.

Kommit tilbaka efter tre veckors semester och kan konstatera följande stora nyheter:
Livet utan SH är inte så illa!
Osama är död.
Markus är bannad.

Markus är definitivt en av de stora personligheterna på SH. Kvicktänkt och med mycket humor. Det ger å andra sidan knappast rätten att bryta mot regler eller bete sig onödigt illa mot andra!?
Har han blivit bannad finns det sannolikt en grund till det. Trots allt är det ju flera stycken som har skrivit att de undviker OT2 p.g.a. "gänget kring Markus" och tonen som anses vara ok där. Jag är själv inne på samma linje, dock inte p.g.a. Markus, utan just den hätska ton som anses vara ok där.

Han kommer väl tillbaka med eller utan namninsamling!?

Kan nog bli rätt få inlägg i den...:D

Den kan ju bli lite som olyckstråden:

"Imorse rapporterades att Markus gick av i en kurva i OT2. Närmast sörjande är Biltmore, som stod för solen i ögat denna gång. Även Ankan var med och la ut rullgrus i form av en länk till Wikipedia."

:gnissla

Det är tufft att bli bannad! Att få bannen upphävd förtar lite av den känslan.

Alltså skriver jag inte på!

oh.. Ankan! :banana

Men jeez, orka bry sig! Hojsäsongen e igång, bandagar finns tillgängliga på alla våra banor! SM i RR är i gång! Tillräckligt varmt för att man ska kunna köra hoj och umgås med andra likasinnade IRL! O ni sitter o bölar på ett forum för att Markus e bannad! :va

Vad fan gör du inloggad då?

Kommit tilbaka efter tre veckors semester och kan konstatera följande stora nyheter:
Livet utan SH är inte så illa!
Osama är död.
Markus är bannad.

Markus är definitivt en av de stora personligheterna på SH. Kvicktänkt och med mycket humor. Det ger å andra sidan knappast rätten att bryta mot regler eller bete sig onödigt illa mot andra!?
Har han blivit bannad finns det sannolikt en grund till det. Trots allt är det ju flera stycken som har skrivit att de undviker OT2 p.g.a. "gänget kring Markus" och tonen som anses vara ok där. Jag är själv inne på samma linje, dock inte p.g.a. Markus, utan just den hätska ton som anses vara ok där.

Han kommer väl tillbaka med eller utan namninsamling!?

buhu, tönt.

Last edited:
Den kan ju bli lite som olyckstråden:

"Imorse rapporterades att Markus gick av i en kurva i OT2. Närmast sörjande är Biltmore, som stod för solen i ögat denna gång. Även Ankan var med och la ut rullgrus i form av en länk till Wikipedia."

:gnissla

Lite svårare var det ju dock eftersom tråden skulle heta just "idag är JAG..."

Han lär komma tillbaka med förnyad kraft om några veckor, lite mer outlaw bara.
En månad är nästan lite för kort tid, för mycket Blockflöjt över det hela.

.. för mycket Blockflöjt över det hela.

Blockflöjtigt är att försöka göra så någon slipper ta konsekvenserna av sitt handlande genom att skapa protestlistor för att på så sätt påverka de som satt upp reglerna att få honom benådad tidigare...

Med tanke på Markus och Valmers engagemang i Annika-trådarna vore det nästan höjden av ironi om de skulle "förtidsbenådas" medelst protestlistor samma dag som Annika Ö friges! :hihi

Nu har jag bestämt mig!
- AVBANNA MARKUS OCH VALMERS NU!!!!! :blockflöjt :annika

Blockflöjtigt är att försöka göra så någon slipper ta konsekvenserna av sitt handlande genom att skapa protestlistor för att på så sätt påverka de som satt upp reglerna att få honom benådad tidigare...

Med tanke på Markus och Valmers engagemang i Annika-trådarna vore det nästan höjden av ironi om de skulle "förtidsbenådas" medelst protestlistor samma dag som Annika Ö friges! :hihi

Nu har jag bestämt mig!
- AVBANNA MARKUS OCH VALMERS NU!!!!! :blockflöjt :annika

är valmers osså bannad ?

Är det inte ganska solklart vem som bannat? Tror inte de gröna får banna hursomhelst.

Helt självklart tycker jag inte att det är längre när forumet är sålt till Hjemmet Mortensen förlaget. Så Swedie är den enda som bannar folk på forumet? Trodde de hade större arbetsfördelning mellan moderatorerna så att åtminstone någon av dem var att betrakta som super moderator med extra befogenheter.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026