Markus bannad

Markus kan vara den här inne som det vart bäst klass på... Ni som gnäller är ju bara avis och bittra för att ni har svårt att matcha han när det kommer till diskussion...

Bara det att han får den här uppmärksamheten visar ju att ni saknar honom innerst inne... :tungan

Markus kan vara den här inne som det vart bäst klass på... Ni som gnäller är ju bara avis och bittra för att ni har svårt att matcha han när det kommer till diskussion...

Bara det att han får den här uppmärksamheten visar ju att ni saknar honom innerst inne... :tungan

Jag tror att dem som "gnäller" är mer rakryggade än de andra. Alla fattar ju att dumptrollet kommer tillbaks så småningom. De tar skiten sen.

Dem som kliar hans frånvarande rygg hoppas förmodligen på att Markus märkt detta och är lite mer "förlåtande" mot er.

Hur ska man förbereda sig på återkomsten? jag börjar seriöst bli lite nervös....

Jehovas Vittnen väntar på Jesus återkomst sisådär 2000 år senare. De tänker ha ett jublande party när det sker. Markus har ju varit borta lite kortare tid men nog kan ni dela på en kexchoklad vid den lokala macken eller så....

Jasså? Vilka huvuden kommer att rulla? :va

Tja, kanske de som tillhör folk som nu plötsligt trätt fram och tuffat sig mot honom under den här perioden då han inte kunnat försvara sig?;)

Tja, kanske de som tillhör folk som nu plötsligt trätt fram och tuffat sig mot honom under den här perioden då han inte kunnat försvara sig?;)

Aha, så det är självaste internettrollet Markus som få huvuden att rulla.
Okej, säg till när det händer för det vill jag inte missa.

Markus måste varit en rätt anspråkslös snubbe? Först när han blir bannad "ser" jag honom, efter 7år på forumet.

Guess whos back? :D

Sepåfan, och så har han inte ens gjort ett ljud ifrån sig?:va Kan han ha blivit så kraftigt abstinent av att inte får debattera på SH att han blivit sjuk och fått läggas in?:va

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026