Marknadsundersökning gällande säsongens Stunt & Streetkvällarna

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
På uppdrag av Vägverket Region Stockholm kommer marknadsundersökningsföretaget Markör de närmaste veckorna kontakta många av de förare som medverkat på Stunt- och streetkvällarna på Barkarby under sommaren och hösten.

För att hitta Er har vi använt de registreringsnummer som skrevs vid förarkontrollen på Barkarby.
Om du får ett samtal från Markör är vi tacksamma om du tar dig tid att besvara de frågor som ställs. Detta är viktigt för att få en bra utvärdering av verksamheten.

Med vänliga hälsningar Samverkansgruppen

Halvt ot men tycker det känns värt att skriva (ta med i eran undersökning)

Önskar samma "events" fanns i närheten av/i Jönköping, skulle helt klart närvara!

:rofl

@Bikerbitch
Om de ringer och frågar mig så ska jag ta mig tiden att svara på deras frågor, även om jag känner mig lite olustig inför idén att de söker upp mig pga mitt registreringsnummer antecknats :3freak

Fast det gäller väl bara dom av oss som har kört. Vi har ju själva bla skrivit upp våra regnr när vi anmält oss.

Last edited:
Fast det gäller väl bara dom av oss som har kört. Vi har ju själva bla skrivit upp våra regnr när vi anmält oss.

Visst fick de våra regnummer när man valde att köra. Det sades dock ingenting om uppsökande verksamhet i form av telefonsamtal eller annat :) Inte till mig iaf :va
Var bara det jag reflekterade över, då alla inte gillar att bli kontaktade av främmande människor på sin fritid.

Ok, jag ville bara kolla så att det inte var ngn missuppfattning.
VV kan jag bli kontaktad av, man får ju brev från dem då och då iaf.
Telefonförsäljare är jag dock less på! :D

Visst fick de våra regnummer när man valde att köra. Det sades dock ingenting om uppsökande verksamhet i form av telefonsamtal eller annat :) Inte till mig iaf :va
Var bara det jag reflekterade över, då alla inte gillar att bli kontaktade av främmande människor på sin fritid.

Många har ju sålt sina hojar eller liknande så de lär ju inte få tag på jätte många, och de som de får tag på kommer antaligen inte vara glada för det är inget snyggt sätt att bli uppsökt på.

Många har ju sålt sina hojar eller liknande så de lär ju inte få tag på jätte många, och de som de får tag på kommer antaligen inte vara glada för det är inget snyggt sätt att bli uppsökt på.

Det kan jag tänka mig. Nybliven ägare som degat massvis med pengar för en "gubbkörd" sporthoj enligt annonsen. Så blir de uppringda av personal fran en strip- och stuntkörning! :D

Jag tycker det är ok att VV genomför en enkät, de har ju fixat detta gratis åt oss. Man kan inte vara hur ljusskygg som helst, det blir lite fjolligt. Dessutom tycker jag det är lite nipprigt att byta hoj varje säsong (och sedan skriva trådan och beklaga sig över dålig efterfrågan på hösten och höga priser på hojarna på våren, det är ju inte undra på) Men det är ju jag det! :D

Last edited:
Det kan jag tänka mig. Nybliven ägare som degat massvis med pengar för en "gubbkörd" sporthoj enligt annonsen. Så blir de uppringda av personal fran en strip- och stuntkörning! :D

Jag tycker det är ok att VV genomför en enkät, de har ju fixat detta gratis åt oss. Man kan inte vara hur ljusskygg som helst, det blir lite fjolligt. Dessutom tycker jag det är lite nipprigt att byta hoj varje säsong (och sedan skriva trådan och beklaga sig över dålig efterfrågan på hösten och höga priser på hojarna på våren, det är ju inte undra på) Men det är ju jag det! :D

Håller me du...:tummenupp byta hojar som man byter kallingar kan aldrig vara nyttigt...:D

Speciellt om det är en stunthoj där den inhoppade tanken och crossdrevet är utbytt och såld som " Endast körd till/från högmässan av äldre pastor":D .

/Ingvar

Går ju att kolla om en hoj har bytta ägare också så det är nog ingen som inte varit där som kommer att få några frågor.

Blev uppringd för ett par timmar sedan. Rätt bra frågor faktiskt tycker jag ... var tillome ärlig när det gäller övrig körning som de givetvis frågade om ..
På en skal a1-5 hur lämpligt är slangning på allmän väg ... osv

Hoppas det blir nästa år igen

Undersökningen är klar för en tid sedan och tack till alla som besvarat den!
Vi hade tänkt presentera den på det möte vi skulle haft i samband med mässan, men det kom endast en person så det kändes lite onödigt.

Undersökningen är klar för en tid sedan och tack till alla som besvarat den!
Vi hade tänkt presentera den på det möte vi skulle haft i samband med mässan, men det kom endast en person så det kändes lite onödigt.

Jag blev uppringd och svarade ärligt på alla frågor medan jag rattade omkring bilen på de superkurviga ishala vägar jag bor vid, så jag riskerade nästan livet på kuppen!
Skulle vara intressant att få läsa resultatet:tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...