Mariestad o närheten! samåkning?

2fast4hjo skrev:

Ja fyy fan..
Borde vara skottpengar på dom :D

Nää nu e fanimej nog med snö..Vad säger ni grabbar o töser?
Ska vi dra igång plogandet o hårtorkarna o strykjärnen o allt o fixa oss en bit torr asfalt o puttra runt på??? :hihi
Jag gör det nog fan snart..snart e d ju helg o då SKA ja åka lite oavsett vilket, blir nog en spännande upplevelse med slicksen på hojen :yoparty

Wazaaa!

Är det några goa gubbar härifrån trakten som ska till kinnekulle den 4:e Juni och köra bana? :hjälm

Wazaaa! Jag vet minst 3 i alla fall. Bird Bika´zzz

18 grader kallt och snö..... va härligt med vinter, eller hur? :banana
nu är våren nära..... :D

Trevlig helg på er.

Har börjat jobba i skövde och killen är orolig för att jag ska åka fast för fortkörning men inte trodde jag att han hade fixat spanare. :huvet Av alla bilar på E20 så kör jag om hans morsa, hon hade försökt hänga på men jag hade enligt henne bara försvunnit.

Dags att skaffa en vanlig standardbil, chippad zatzymupp till salu. :rolleyes:

Last edited:
hehe så kan det gå :D lika bra du shoppar en fiat punto så lär du inte bli av kortet iaf :tummenupp
men å andra sidan vet man ju att sh åkare inte alltid åker lagligt... eller....
som tur är så är det gott om snö nu :banana så man kan inte köra hur som helst :hihi

SteveO skrev:
hehe så kan det gå :D lika bra du shoppar en fiat punto så lär du inte bli av kortet iaf :tummenupp
men å andra sidan vet man ju att sh åkare inte alltid åker lagligt... eller....
som tur är så är det gott om snö nu :banana så man kan inte köra hur som helst :hihi

2fast4some har "hotat" med att ta bort chippet :ajjabajja ..ska han säga som åkte fast för 123 på 90 väg med :squid :lol

Fått bekräftelse ang bankörningar¨. Bokade datum är nu.

29 april "mellan"
14 maj "snabb"
4 juni "snabb"
30 juni "snabb"

Begrace däck går att köpa av Håkan (han är där när www.racingworld.se är arrangör, osäker när det är actionpics).

Jag kommer att fota dem skövdebor och mariestadsbor som kör (de som vill) samt att det troligen kommer vara någon proffsig fotograf där som man sedan kan köpa kort av. :) Se bildexempel på 2fast4some:s profil

Last edited:
2fast4hjo skrev:
sorry boys..har tråkigt så jag letade upp lite tider på när blackrace kördes. Någon ni känner :va

Saab 9-3 T
1 Filip Westberg Saab 9-3 T 9,442
2 Olof Lundblad Saab 9-3 T 9,539
3 Anders Janzén Saab 9-3 T 9,568
4 Jörgen Linder Saab 9-3 9,607
5 Fredrik Granberg Saab 9-3 T 9,697
6 Martin Lövgren Saab 9-3 T 9,703
7 Fatmir Nikqi Saab 9-3 T 9,741
8 Tobias Gren Saab 9-3 T 9,875
9 Magnus Karlsson Saab 9-3 T 9,924
10 Ida Lalic Saab 9-3 T 9,928
11 Tim Zimmergren Saab 9-3 T 9,978
12 Peter Andersson Saab 9-3 T 10,010
13 Niklas Wikander Saab 9-3 T 10,053
14 Andreas Karlsson Saab 9-3 T 10,142
15 Andreas Stoltz Saab 9-3 T 10,204
16 Ataj Custovic Saab 9-3 T 10,245

Hela listan finns på www.blackrace.nu

Vad är det frågan om här då? bilar o dessutom bara saabar! :mad:
Saab e ren skit..duger inget till.. :tungan

Men men, vad händer annars i snön?
Snart får det fan bli hårtork,strykjärn,fläktar med mera.. :hihi

Kolla på isracing idag kl 19.00 Billingensbandybana, är iallafall mc relaterat. Men nu får snön smälta någon gång jag vill åka båge :huvet

Dom har nog kört shift på samma bil.

destruid skrev:
Vad är det frågan om här då? bilar o dessutom bara saabar! :mad:
Saab e ren skit..duger inget till.. :tungan

Närmare 30 minus där jag är och kör så det var lika bra att stanna hemma och meka med motorcyklarna finns ju endel att göra om det ska funka till våren om den nu kommer :) .

2fast4hjo skrev:
Va fan..det är minus 24 hemma. :4skrika Nu får det vara nog. Dags att ta fram det tunga artilleriet :kulspruta

2fast4hjo skrev:
Va fan..det är minus 24 hemma. :4skrika Nu får det vara nog. Dags att ta fram det tunga artilleriet :kulspruta

dags att fixa jäger samt pilsner för snart bär det av mot idre..... skidor i sikte :banana
Det är helt underbart med all snö!!! :tummenupp

men sen hoppas jag våren kommer snabbt! :fyllisar
:squid måste ju fram snart...

2fast4hjo skrev:
Det borde vara skottpengar och extra skatt på sådana som du :rolleyes: men som Mariestadsbo är du förlåten :pannkyss

hehe tack för att du förlåter mig :)

nu är det nära... på söndag drar jag mot idre och hoppas på en kanonfin vintervecka meed massa sol och pilser!! :banana :fyllisar :banana
men när jag kommer hem räknar jag med att ni har tagit fram strykjärnet så jag kan hämta hem min moppe :yoparty

SteveO skrev:
hehe tack för att du förlåter mig :)

nu är det nära... på söndag drar jag mot idre och hoppas på en kanonfin vintervecka meed massa sol och pilser!! :banana :fyllisar :banana
men när jag kommer hem räknar jag med att ni har tagit fram strykjärnet så jag kan hämta hem min moppe :yoparty

Hoppas på dåligt väder i idre! Regn o rusk o massa plusgrader! :arsele :hihi
Nääh men ha d så bra o ramla inte för möe, du ska köra mc snart!

Nää men seriöst nu får det fan bli vår nån gång, klättrar på väggarna här ju.
:huvet

Ja jävlar, måste börja meka med hojen oxå, ska genom besiktningen snarast.
Ingen som har ett par grovmönstrade 17" ligger?
Tror inte besiktningen gillar mina slicks.. :tungan

Hoppas eran vecka har varit bättre än min. :gnissla

Först åker ett långt lastbilssläpp ner i diket några hundra meter hemifrån på våran enskilda väg vilket resulterade i att jag inte kunde ta mig till jobbet på flera timmar och idag stannade en lastbil mitt på avfarten från E20 till 26:an och sprydde ut svart rök på min nytvättade bil :4skrika Kallt ute och kallt på jobbet och läkarna snackar en massa goja som vanligt..:argpådato

Så....nu känns det bättre :)

Trevlig helg :hej

2fast4hjo skrev:
Hoppas eran vecka har varit bättre än min. :gnissla

Först åker ett långt lastbilssläpp ner i diket några hundra meter hemifrån på våran enskilda väg vilket resulterade i att jag inte kunde ta mig till jobbet på flera timmar och idag stannade en lastbil mitt på avfarten från E20 till 26:an och sprydde ut svart rök på min nytvättade bil :4skrika Kallt ute och kallt på jobbet och läkarna snackar en massa goja som vanligt..:argpådato

Så....nu känns det bättre :)

Trevlig helg :hej
Tjaba alla glada :lol . Aj aj det lät ju mindre spännande. Får hoppas att du avslutar med en kanon helg då. Är det många här som ska till väring när dom har öppethus? Har bara pratat med Sanel som dessutom ska vara med i burnout tävlingen. Många som vill vinna nya däck och då är det ju inte fel att göra det genom att ha kul och bränna gummi :yoparty . Var ute hos dom igår. Magnus Karlsson kommer som vanligt. Nytt för i år är en bana som det ska köras minicrossar på. Jag håller tummarna för torra vägar och plusgrader till nästa vecka. Måste ut snart :4skrika ! Ha det kempe greit så länge allesammans!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT