Mariestad o närheten! samåkning?

2fast4hjo skrev:
Ändrat länk.

Planerar att åka till assen i midsommar, lägger ut info om det senare.

Det är redan inplanerat sedan förra årets GP på Assen då det inte blev något av.

Jag villl ju också åka.. men jag har ingen hoj nu juuu :huvet

Någon som har länken till filmen när dom kör med turbohojen på lidköpingsvägen?

2fast4hjo skrev:
Jag med...har ett litet pyttesvagt minne av att san åkte hit , 2fast4some åkte dit o :tuttar åkte ner i diket.. :rolleyes:

Inte alls så allvarligt som det låter/såg ut. Det såg mest komiskt ut och jag skrämde mest slag på san stackarn :pannkyss

Edit..jag är glad om jag hittar hem med mitt och jörgens lokalsinne :gnissla

Det va inte så farligt ,, jag tänkte mest att va inget fäste för det va så kallt om du komme rmin långa framhjuls släppet..... :brinnerup

David81 skrev:
Mr San .. How ya doin?? :tuttar
Jaaa då.... e du kvar i Sverige,,hehe :D
Allt bra annars... det e nu i mars va det eller??.. så man kan komma FÖRBI O GRATTA??
Jag ringer nån dag framövde ,,,har du samma nr??.

Last edited:
Ni kan väl inte åka buss till en Motogp tävling!
Kanske ska ner jag och ev två till härifrån sen fortsätta söder över.

2fast4hjo skrev:
Hur ska ni ta er ner. :va Vi kommer att åka med buss som en i tibro arrangerar. :)

gsxr1200 skrev:
Ni kan väl inte åka buss till en Motogp tävling!
Kanske ska ner jag och ev två till härifrån sen fortsätta söder över.

Jörgen pendlar till norge varje vecka så köra bil/motorcykel så pass långt vill vi nog inte göra.

Sedan har man planerat att shoppa och ta hem :fyllisar , då räcker absolut inte en ryggsäck :D

Last edited:
Nu sitter man här igen o irriterar sig på snön som vägrar att försvinna men jag kunde inte låta bli hojen idag, kickade igång o drog runt lite försiktigt i snön med mina slicks..fyy fan va halt det va..minsta lilla gas så va det fullt bredställ :yoparty

Förhoppningsvis kan jag börja köra lite mer seriöst snart iaf,ska fixa däck med lite mönster i tänkte ja o då måste ja kunna köra lite mer än nu iaf.. :)

Vore kul om nån addade min msn så kan man ju tjöta lite o lättare att hålla kontakten med alla oxå? destruida_9@hotmail.com

Ha det gött!

Vårkänslor!

Hallå allesammans! Nu börjar bannemej våren nalkas :banana . Solen skiner och det ryktas att plus graderna är på väg. Håll hoppet uppe gott folk. Premiären kanske inte är så långt borta. Hoppas ni inte har avlidit i ren frustration. Vi syns snart :tummenupp

Big D skrev:
Hallå allesammans! Nu börjar bannemej våren nalkas :banana . Solen skiner och det ryktas att plus graderna är på väg. Håll hoppet uppe gott folk. Premiären kanske inte är så långt borta. Hoppas ni inte har avlidit i ren frustration. Vi syns snart :tummenupp

Halluuuu man .. jo vad händer i helgen??

Big D skrev:

+grader, ja det får vi verkligen hoppas. :gnissla Har minus 14 här. :huvet

Våren var väldigt kall förra året, hoppas det blir bättre i år.

Ni glömmer väl inte Öppethus på Mc-kompaniet 1-2 April?
Då e ju säsongen igång typ ( hoppas man ) :-) :tummenupp

Helgen!

Brzi-Bosanac skrev:
Halluuuu man .. jo vad händer i helgen??
Tjenixen grabben! Känner jag mig själv rätt blir det kalasande på ett eller annat sätt. Ska du göra då? Bara att slå en pling om du är sugen :fyllisar .

destruid skrev:
Tjena, undrar om det finns några aktiva mcförare kvar i dessa krokar, tänkte om det kan vara värt att försöka ordna lite åkande tillsammans framåt sommarn o så, alla är självklart välkomna.
Jag kör supermotard själv o det vore trevligt med fler eller är jag ensam på motard häromkring? Men som sagt; alla är välkomna!
Bara o skriva nåt här i tråden så kan vi diskutera vidare sen! :banana

Halloj alla mc åkare. är en nybörjare här på sporthoj , kör en Honda cbx600e
är man välkommen ( hör gärna av er mvh bert)
kollar min profil o mina meddelanden ofta ha det gött o kör försiktigt mvh bert,
visserligen bor jag numera i Botkyrka men saknar mitt hemlandskap västergötland mycket så det är en tidsfråga innan jag flyttar hem till västergötland igen

Brzi-Bosanac skrev:
Ni glömmer väl inte Öppethus på Mc-kompaniet 1-2 April?
Då e ju säsongen igång typ ( hoppas man ) :-) :tummenupp
Då fixar vi samåkning ut till väring då? eller vad säger grabbarna? :7peta

Hallå allesammans! Nu börjar bannemej våren nalkas . Solen skiner och det ryktas att plus graderna är på väg. Håll hoppet uppe gott folk. Premiären kanske inte är så långt borta. Hoppas ni inte har avlidit i ren frustration. Vi syns snart
Vart gömmer du plusgraderna? snön ligger ju kvar oxå! men men.. :tungan

Halloj alla mc åkare. är en nybörjare här på sporthoj , kör en Honda cbx600e är man välkommen ( hör gärna av er mvh bert)
kollar min profil o mina meddelanden ofta ha det gött o kör försiktigt mvh bert,
visserligen bor jag numera i Botkyrka men saknar mitt hemlandskap västergötland mycket så det är en tidsfråga innan jag flyttar hem till västergötland igen
Välkommen Mr Bert! :hihi

Big D skrev:
Tjenixen grabben! Känner jag mig själv rätt blir det kalasande på ett eller annat sätt. Ska du göra då? Bara att slå en pling om du är sugen :fyllisar .

Det blir väll 21an!? Vi får sitta och blötgasa ihop innan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT