Mariestad o närheten! samåkning?

Hej!

cbxbert skrev:
Halloj alla mc åkare. är en nybörjare här på sporthoj , kör en Honda cbx600e
är man välkommen ( hör gärna av er mvh bert)
kollar min profil o mina meddelanden ofta ha det gött o kör försiktigt mvh bert,
visserligen bor jag numera i Botkyrka men saknar mitt hemlandskap västergötland mycket så det är en tidsfråga innan jag flyttar hem till västergötland igen
Hej och välkommen! Alltid kul med fler åkare. Det är bara att hålla utkik i den här och skövde tråden om du ska åka hoj här i området. Vi syns på vägarna i sommar.

Århundradets längsta vinter!

Helt sanslöst vad segt det går. Varenda vecka får man upp hoppet genom lite strålande sol :) . Men så fort man tror att det ska bli lite åka av. Kommer det en arktisk vind å blåser igenom :4skrika . Krossar ens drömmar likt en asfaltspress krossar en daggmask. Usch säger jag. Usch och fy!

Big D skrev:
Helt sanslöst vad segt det går. Varenda vecka får man upp hoppet genom lite strålande sol :) . Men så fort man tror att det ska bli lite åka av. Kommer det en arktisk vind å blåser igenom :4skrika . Krossar ens drömmar likt en asfaltspress krossar en daggmask. Usch säger jag. Usch och fy!

Håller med dej, blev så sur inatt när snön föll igen, det va ju solsken igår på dagen..hoppades på o kunna ta åtminstone en liten tur för att stilla abstinensen men det sket sig totalt!
:huvet

Ska vi ploga oss en bit asfalt så vi iaf kan köra lite? :D
Nöden har ingen lag sägs det ju :tummenupp

Nöden har ingen lag!

Ja det låter inte helt olockande. Men eftersom jag står utan plog. Får jag väl gå ut å ge asfalten en omgång med strykjärnet :hihi . Kollade nyss lite väder jag med. Inte bara snö är på väg. Ett helt gäng minus grader stod menyn med :( .

2fast4hjo skrev:
Grannen säger att mer snö är på väg *helvetes jävla skit* :argpådato
Upp till 10 cm och det var visst snökaos i Göteborg.

:dricka Jag får la dränka mig i alkoholen tills det är vettigt väder då.
Hoppas verkligen att din granne har fel! :tungan
Vill inte ha mer snö, nån måtta får det fan vara! :mad:

Det var då själva fan om inte sommaren kunde komma igång så att man kunde stilla sin abstinens.... Men om vi alla går ut ä bötgasar nu så kanske vi kan få igång växthus effekten lite mer och har vi tur så blir det lite varmare... :hihi

Big D skrev:
Ja det låter inte helt olockande. Men eftersom jag står utan plog. Får jag väl gå ut å ge asfalten en omgång med strykjärnet :hihi . Kollade nyss lite väder jag med. Inte bara snö är på väg. Ett helt gäng minus grader stod menyn med :( .

Fan, jag har inte heller nån plog men då går nog i fixa, annars snor ja flickvännens hårtork eller nåt..

Det var då själva fan om inte sommaren kunde komma igång så att man kunde stilla sin abstinens.... Men om vi alla går ut ä bötgasar nu så kanske vi kan få igång växthus effekten lite mer och har vi tur så blir det lite varmare...

Japp, det är bara o säga till, Jag är på! :yoparty

destruid skrev:
Japp, det är bara o säga till, Jag är på! :yoparty

Okej vi får fixa nån mer... Kanske inte gör sån jävla skillnad om vi bara är två... hmm... fast det beror ju på hur länge vi ska stå och stöllgasa....

SletEmil skrev:
Okej vi får fixa nån mer... Kanske inte gör sån jävla skillnad om vi bara är två... hmm... fast det beror ju på hur länge vi ska stå och stöllgasa....

Kom igen nu allihopa! nu fixar vi lite växthus effekt! :7peta

Växthuseffekt!

destruid skrev:
Kom igen nu allihopa! nu fixar vi lite växthus effekt! :7peta
Jag ska allt vara med på ett hörn. Ska börja äta ozon till lunch :D

Ploga!

2fast4hjo skrev:
Grannen sköter plogningen av våran väg, kanske kan be honom, så slipper ni pojkar :pannkyss låna strykjärn och hårtork och sådant där annat :tuttar trams
Haha ja det hade ju varit kanon :tummenupp . Han kan ju åtminstånde göra förarbetet innan jag går lös med strykjärnet och värmefläktarna. Skämt å sido hoppas det är slut på det här snart.

det har snöat idag..... :banana idre veckan kommer närmre!! :banana
men när jag kommer hem vill jag har grönt och torrt :yoparty
då måste hojjen fram..... ta bort presseningne över båten.... våren måste vara här!!!! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT