Maratonmek

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen alls :(
Nu e klockan 01.30 lördagnatt, har mekat sedan 08.30 för ... 17 timmar sen, 17 timmar utan mat, utan rast, och den förb*nnade, sat*ns, jä*la, HOJ-JÄV*LN är inte klar :mad:

Blir inget Emmaboda för mig, jag ger mig, ni som åker, ha kul, och akta er för Länsman på rakan strax innan, där hade dom dragit in över 200 körkort idag på Bilarnas "En dag på strippen" tror jag.

EDIT: TAGIT 200 fortkörare var det nog ja, varav ett 40-tal blev av med lappen ? /EDIT

:hej /XJR

Last edited:
Stackars sate!

Själv har man hunnit med 17 mil i solsken på hoj och några öl här på kvällskvisten..
Kan inte klaga på denna dag!
Hoppas att allt ordnar sig!

XJR skrev:
Nu e klockan 01.30 lördagnatt, har mekat sedan 08.30 för ... 17 timmar sen, 17 timmar utan mat, utan rast, och den förb*nnade, sat*ns, jä*la, HOJ-JÄV*LN är inte klar :mad:

Blir inget Emmaboda för mig, jag ger mig, ni som åker, ha kul, och akta er för Länsman på rakan strax innan, där hade dom dragit in över 200 körkort idag på Bilarnas "En dag på strippen" tror jag.

:hej /XJR

Du vet vad som gäller; Lökken, 2 backar hof och vägra se stranden, det kan rädda vilken misslyckad helg som helst. Vill jag minnas...

OOups, flashbacks, mindre trevliga flashbacks... och en del trevliga förstås :crash

Grundell ? / XJR

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back