Maratonmek

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen alls :(
Nu e klockan 01.30 lördagnatt, har mekat sedan 08.30 för ... 17 timmar sen, 17 timmar utan mat, utan rast, och den förb*nnade, sat*ns, jä*la, HOJ-JÄV*LN är inte klar :mad:

Blir inget Emmaboda för mig, jag ger mig, ni som åker, ha kul, och akta er för Länsman på rakan strax innan, där hade dom dragit in över 200 körkort idag på Bilarnas "En dag på strippen" tror jag.

EDIT: TAGIT 200 fortkörare var det nog ja, varav ett 40-tal blev av med lappen ? /EDIT

:hej /XJR

Last edited:
Stackars sate!

Själv har man hunnit med 17 mil i solsken på hoj och några öl här på kvällskvisten..
Kan inte klaga på denna dag!
Hoppas att allt ordnar sig!

XJR skrev:
Nu e klockan 01.30 lördagnatt, har mekat sedan 08.30 för ... 17 timmar sen, 17 timmar utan mat, utan rast, och den förb*nnade, sat*ns, jä*la, HOJ-JÄV*LN är inte klar :mad:

Blir inget Emmaboda för mig, jag ger mig, ni som åker, ha kul, och akta er för Länsman på rakan strax innan, där hade dom dragit in över 200 körkort idag på Bilarnas "En dag på strippen" tror jag.

:hej /XJR

Du vet vad som gäller; Lökken, 2 backar hof och vägra se stranden, det kan rädda vilken misslyckad helg som helst. Vill jag minnas...

OOups, flashbacks, mindre trevliga flashbacks... och en del trevliga förstås :crash

Grundell ? / XJR

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back