Har en 929:a som köptes utrustad med PCIII/bolt-on och har aldrig haft anledning att pilla på PCIII'an tills nu, efter att ha bytt ut originalsystemet mot ett acra helsystem. Det är en powercommander med seriell interface.
Har varit på två ställen, på första försöket tog de emot hojen men var tvungna ge upp då de inte fick uppkopplingen mot PC3'an att fungera. Då blev jag halvt övertygad att det kanske är lika bra skaffa en USB variant.
Så knallade in på MC-Varuhuset och frågade först om de kunde mappa en PCIII med seriell interface. Svaret jag fick på verkstan var "Nää här mappar vi bara med Dynojet"
De visste alltså inte ens att de kom med seriell interface innan USB varianterna. Men de ville prompt sälja mig en USB variant för tretusen niohundra - något (slutade lyssna efter tretusen...).
Finns det någon i Stockholmsområdet med omnejd som kan hantera äldre powercommanders? Kan även tänka mig åka en bit, det blir iaf billigare än att köpa ny PC3 + mappning
Har varit på två ställen, på första försöket tog de emot hojen men var tvungna ge upp då de inte fick uppkopplingen mot PC3'an att fungera. Då blev jag halvt övertygad att det kanske är lika bra skaffa en USB variant.
Så knallade in på MC-Varuhuset och frågade först om de kunde mappa en PCIII med seriell interface. Svaret jag fick på verkstan var "Nää här mappar vi bara med Dynojet"
De visste alltså inte ens att de kom med seriell interface innan USB varianterna. Men de ville prompt sälja mig en USB variant för tretusen niohundra - något (slutade lyssna efter tretusen...). Finns det någon i Stockholmsområdet med omnejd som kan hantera äldre powercommanders? Kan även tänka mig åka en bit, det blir iaf billigare än att köpa ny PC3 + mappning