Mapp powercomander till yamaha xt660x

JiMbO040

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2009
Hoj
-02 Honda X11 "blackEagle"
hej,

Om man inte hittar rätt mapp till de sakerna jag installerat på min xt660x vad ska man då göra? bara ta den mapp som verkar närmas eller vad?

MVH

Åk till Andersson-Turbo här på forumet så bänkar han hojen och justerar in din hoj.

Mvh,
Ingvar

Ja ta den mapp som är närmast dina prylar. 9 av 10 mappar är påfetade onödigt mycket så du lär inte bränna ventiler även om du tar en mapp som är baserat på mindre motormoddar än du har.

Ja ta den mapp som är närmast dina prylar. 9 av 10 mappar är påfetade onödigt mycket så du lär inte bränna ventiler även om du tar en mapp som är baserat på mindre motormoddar än du har.

okej, låter bra! jag har filter och remus slipon. kan jag då ta en som heter acrapovic slipon and aftermarket airfilter??

fan såg nyss att det bara finns 3 mappar till PC5. det var till pc3 dem hade många olika. kan man köra in en mapp som är skapt till pc3 i en pc5?

Kollar man här http://www.powercommander.com/powercommander/support/powercommander_faqs.aspx så får man svaret:
"You can import a Power Commander III USB map into a Power Commander V by following the steps below.
•In the PCV software, click on File, then Import PCIIIUSB map.
•Click on a PCIIIUSB map, and then click Open. .
•The PCIIIUSB map will be converted to PCV format, and opened in the PCV software. .
•At this point you can either save this map on your computer in PCV format, or send the map to a Power Commander V. ."

Kollar man här http://www.powercommander.com/powercommander/support/powercommander_faqs.aspx så får man svaret:
"You can import a Power Commander III USB map into a Power Commander V by following the steps below.
•In the PCV software, click on File, then Import PCIIIUSB map.
•Click on a PCIIIUSB map, and then click Open. .
•The PCIIIUSB map will be converted to PCV format, and opened in the PCV software. .
•At this point you can either save this map on your computer in PCV format, or send the map to a Power Commander V. ."

Tack, jag sökte också och fick fram att det skulle gå. Har löst sig nu iaf.

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!