Mantorp Park Ons 2 Maj - Actionpics

Så du har till slut "outat"/gjort slag i saken..:)

Du vet...även jag måste ju bejaka mina femenina sidor :D

The post is worthless without pictures :arsele

Är det Game ON verkligen? Team Hubba Bubba Racing, rosa hoj och rosa gridgirl :)

/Nitrous

Alltid game on....även i leca-havet (38 bast å älskar att kissa i kulhavet på mc donalds)

Han har ju alltid tjötat om rosa o vitt flufffluff!!
Återstår o se om han står på sig o vågar komma ut ur garderoben. :)

Nåja...garderober är mysiga att sitta i..
Jag rekommenderar alla som läser detta att sitta en stund i sina garderober...det gör underverk för ens sexualitet att komma ut :D

Last edited:
Uppdaterat platstillgången i första inlägget!

Platstillgång (uppdaterat 2007-02-25)
Licens/Oförsäkrad: FULLBOKAT
Snabb: 10 st Platser finns
Medel/Lugn: Platser finns

/Nitrous

Hmmm,,

Fan man kanske ska ta sig till Mantorp den 2 maj? hinner ja få ihop nån mc tills dess? Kanske får låna nån annans mc,ni kan ju inte köra på dom hela tiden. Ska låna Triggerhappys,om han pröjsar min avgift...eh,, måste nog tänka igenom detta en gång till,,:näsblod

så ja :)

Nu e man bokad till Mantorp 2 maj. Vill ni varva en K6:a så passa på o kör i mellangruppen denna dag :tummenupp

Ska bli kul som fan!

Bjorne Team Highsider är bokad i snabba gruppen,o ska tydligen lägga sig ett halvvarv efter alt före en torpedist kallad "triggerhappy" Varför är än oklart.

Hoppas på ok väder o att man håller sig på hjulen.'
Vi ses där :)

Henke/Saltis
Bjorn/Öfre Ö-malm

Nu e man bokad till Mantorp 2 maj. Vill ni varva en K6:a så passa på o kör i mellangruppen denna dag :tummenupp

Ska bli kul som fan!

Bjorne Team Highsider är bokad i snabba gruppen,o ska tydligen lägga sig ett halvvarv efter alt före en torpedist kallad "triggerhappy" Varför är än oklart.

Hoppas på ok väder o att man håller sig på hjulen.'
Vi ses där :)

Henke/Saltis
Bjorn/Öfre Ö-malm

Jag tar MIN K6:a (vad det nu är för hoj......En K6: kan t ex vara en P50, en SV1000, en Motard eller även en M1800 glidare) och varvar dig då :tungan

/Liwa1

Jag tar MIN K6:a (vad det nu är för hoj......En K6: kan t ex vara en P50, en SV1000, en Motard eller även en M1800 glidare) och varvar dig då :tungan

/Liwa1

Borde vara lag att alla ska förstå att K5 K=kilo=1000 Alt K6 samma system betyder Suzuki Gsxr1000 års mod 2005/2006 :tungan

Så kom o varva du bara. Alla är välkomna :)

Borde vara lag att alla ska förstå att K5 K=kilo=1000 Alt K6 samma system betyder Suzuki Gsxr1000 års mod 2005/2006 :tungan

Så kom o varva du bara. Alla är välkomna :)

K står för år 2000 Alltså K5 2005

Har inget med hojens kubik att köra...

Suzuki kallar även sina Gsxr600 för K6 osv...

,,,

K står för år 2000 Alltså K5 2005

Har inget med hojens kubik att köra...

Suzuki kallar även sina Gsxr600 för K6 osv...

Som alla försöker att inte förstå detta k5 - k6 fenomen.

"Jag kör en kåfemma",,hur många som kör hoj förstår inte att det rör sig om en gsxr1000 2005 års modell? Eller är det bara jag som tycker så,,ja kanske. Skitsamma. Syns på körningen.

Som alla försöker att inte förstå detta k5 - k6 fenomen.

"Jag kör en kåfemma",,hur många som kör hoj förstår inte att det rör sig om en gsxr1000 2005 års modell? Eller är det bara jag som tycker så,,ja kanske. Skitsamma. Syns på körningen.

Men det är ju suzuki i japan som har bestämt att dom vill kalla sina olika årsmodeller för k1 k2 k3 k4 k5 osv...

Sen att du har hittat på ett eget smeknamn för din hoj kan ju inte alla andra veta...

Men det är ju suzuki i japan som har bestämt att dom vill kalla sina olika årsmodeller för k1 k2 k3 k4 k5 osv...

Sen att du har hittat på ett eget smeknamn för din hoj kan ju inte alla andra veta...

Cool,så d va jag som hittade på att modellen i dagligt tal kallas k5? tack. :pangihuve

Ses där

Se så ja pojkar....

Nu gör vi upp om saken med K eller inte K runt banan. Jag tar min K och ni tar era K så kör vi :)

Sen kan jag ju bara hålla med ozto, för jag har ju själv suttit med själva underlagen på hojarna från Suzuki då jag arbetat med det. Det är att dom sätter K före årtalet och då går alla deras modeller för det året in på t ex K7

/Liwa1

Det finns några få platser kvar i Snabb grupp, Lugn grupp har några fler platser tillgängliga.

Passa på att boka Snabb grupp nu innan det är för sent :)

Utlottning av ett set med Michelin Pilot Power 2CT (180/12 , 120/17) kommer att genomföras på förarmötet, blir du vinnaren?

/Nitrous & Liwa1

K = kilo = 1000. Menar man 2000 så är det 2K. Tex år 2000 = Y2K. Skriver man K5 = 1000 5 vilket kan tolkas som, elller vara en förkortning på en 1000 år 5. siffrorna kan ju tolkas olika eller betyda olika saker. Men i folkmun kallas Gsx1000r för K5.

Uppdaterad Platstillgång

Snart är det fullbokat!

I skrivande stund så är platstillgången enligt följande,

Platstillgång (uppdaterat 2007-04-05)
Snabb: 5 st platser finns
Medel/Lugn: 9 st platser finns

/Nitrous & Liwa1

Tja! Någon som vill samåka från Stockholm? Har ett släp med plats för en hoj till eller om någon har en plats över i sin transport. Tänkte åka den 1:a och sova över där nere.
/Johan

Uppdaterad Platstillgång

Nu snart är även Snabb grupp fullbokad, endast 2 st platser kvar!

Platstillgång (uppdaterat 2007-04-05)
Snabb: 2 st platser finns
Medel/Lugn: 8 st platser finns

Du har väl inte missat att ett set Michelin Pilot Power 2CT kommer att lottas ut under förarmötet? Anmäl dig nu och kom i tid till inskrivningen och förarmötet :)

/Nitrous & Liwa1

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...