Manligt respektive kvinnligt...??

Jag har också 2 barn som gillar spindelmannen, Batman, lego etc. De har fått leka med vad de vill också men vill i alla fall leka med motorcyklar, bilar etc etc. Så vart vill du komma? Att du har uppfostrat dina barn på 'rätt' sätt och alla andra på fel sätt? Det är ju fan inte så att man sitter och vaktar barnen och att de måste leka med pojkleksaker under vapenhot.

Detta är en mycket intressant fråga tycker jag.

Jag har själv 2 barn, och jag måste nog påstå att de lekar med precis vad de vill....och inte typiska flick/pojk saker.
Men sen tror jag oxå att det till stor del beror på vad man "lär" dem från början. Mina barn har alltid fått välja själva.

Sen spelar arv o miljö in,precis som i många andra situationer.....så tror jag.

//Lillan

Ni grabbar är mera raka i vad ni vill. Både i tal och i kropps språk.
Men det finns undantag förståss. Medans vi tjejer ger ledande frågor.

jag har nästan bara jobbat med manliga kolegor. Och jag tror inte att jag skulle stå ut att jobba med ett kvinnodominerande yrke. För jag är nog själv en väldigt dominant person och säger vad jag tycker. Och det klarar inte alla kvinnor av.

Ni grabbar är mera raka i vad ni vill. Både i tal och i kropps språk. Men det finns undantag förståss. Medans vi tjejer ger ledande frågor.

Jag ser alltid till att vara tydlig med vem som bestämmer när jag drar över en brud. :mad: Det fungerar alltid och det är helt upp till mig vilket tonfall jag vill att hon skall ha när hon blir tilltalad. :fakta

Mannen levererar och kvinnan tar emot...:D

Hur svårt kan det vara...:yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!