Manfreds motor

Ja och fler står nog snart på tur. Har ingen erfarenhet av firman men den har ju funnits väldigt länge. Dålig nyförsäljning och ebay är nog boven i dramat och om inte firmorna anpassar sig så blir det fler

Kommer inte att sörja!! Har inte blivit köpsugen en enda gång jag varit där. (Jag betalar piss för din hoj, och ska ha mer än nypris (nästan) för en par år gammal hoj. Nä det gäller att hänga med och i Burseryd känns det som tiden stått still......

de kör 40% off på allt som är kvar i butiken denna veckan, dvs tillbehör och kläder/hjälmar etc.
passa på om ni behöver förnya handskar eller stövlar eller annat

Lyfter en gammal tråd då jag är spekulant på en hoj i butiken. Tydligen finns de fortfarande kvar alltså.

Någon som vet om det är ny ägare eller så? Fortfarande hyfsat seriös?

Lite långsamma! :tummenupp

Har blivit lovad en ny servicebok till min gixxer som dom sålt som ny och än så länge har jag bara väntat 3 veckor!! :va

Alltid tråkigt när en handlare får stänga, dock så har svenska handlare ofta haft väldigt höga priser och det är inte konstigt att man handlar via nätet istället. Klart alla vill tjäna på sina produkter, men i många fall har det rört sig om rena ockerpriserna hos svenska handlare jämfört med nätet.

Back