Man blir bara smartare för var dag som går...

Kay skrev:
Jo... det är fan inte lätt när det är svårt. Beklagar. Finns inget värre än när man är sugen på något och det går i stöpet.

Checka denna förresten...
:skrämd

" OBS: Använd INTE på ansiktet, kan orsakar allergiska reaktioner . Om det inte försvunnit inom 24H, kontakta läkare ..... bla bla..."

Trodde historian skulle sluta med att du hade tagit fel flaska och sprutat "Mr Muscle" eller nåt, i fejset! :3freak

:tummenupp okej då du ska få njuta mmm hoppas du får bättre väder så du kan åka mer och njuta lite mer av sommaren innan alvaret börjar hihi

Villee skrev:
Hehe underbart, något man inte ska testa då :)

Kakan, aa sista ordentliga sommarlovet de närmaste 40 åren så njuter till det yttersta! Fast lite bättre väder hade ju vart kanon.. det kommet! :tummenupp

sånt händer på mornarna jag kan avslöja att mina kolegor vart jätte pigga och glada i dag då :)
Vi har en kaffe atomat hmmm maskin i vårt fika rum. Jag trycker som vanligt på knappen för capputino och när jag ska ta min mugg finns den inte där.....ja vad hade jag glömt?? trode inte de så jag vände mej om och kollar på min akollegor som håller på dö av skratt pga att jag inte ställt dit en mugg och gnäll på att droppbrickan var full.....JA jag hade tage bort den för att töma den medans jag fick mitt vall ur maskinen *suck* det var bara å moppa det för självklart har man valt den största koppen :rolleyes:

Senaste tabben: Tog raskt lite tandkräm (trodde jag) på tandborsten en morgon men märkte snart att det smakade bäver. Tog en extra titt på tuben jag använt och såg att det var hudkräm... :gnissla .

Ny arbetsplats i juli, raskt upp som etta på kaffelistan. Häller i vatten i bryggaren, hittar ett filter börjar sen rota efter kaffe och hittar tillslut en långt in i ett skåp, finns litegrand kvar, får fart på timern osv. Kommer sen till fikat och dem andra har redan börjat. Smakar mitt kaffe och säger till herr Nilsson kan du dricka det här? Mitt smakade för djävligt, trä liksom. Herr Nilsson: Jag trodde det var nån ny sort du hade med dig... Efter lite dividerande hämtade jag burken som jag använt. Den har vi aldrig sett sa dem, den kan vara hur gammal som helst... :3freak :D

Blöta strumpor torkar man genom att sticka in hårtorken i dem....... ja jag har kvar en hårtork sen 80-talet :)

En tabbe jag gjorde var att smaka på den blå sörjan som runnit ner på min säng......spolglans från diskmaskinen smakar äckligt som fan kan jag meddela :zpy

Last edited:
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back