Skulle sätta mig ned och glo på kvinnofängelset (
) och käka princesstårta som jag hade i frysen. Serien börjar och jag tar fram tårtan, och kommer fram till att, helvete... den är ju frysen kommer inte hinna smälta tillräcktligt innan serien är slut!! Då är man så smart att man plockar fram den ändå, skruvar upp spisen på högsta värmen lägger på tårtan på spisen (tårtan som ligger på en tunn pappskiva) och går iväg och ser på tv och tänker "fan va genialisk jag är, om 5 min har jag god tårta"!!
Så bra som serien nu är så tänkte jag inte på tårtan nå mer på ett tag och plötsligt börja man höra lite knastrande ljud och så kolla jag mot köket där ser jag stora jäkla rökmoln överallt och skuttar fram för att se att pappskivan i princip brinner och det är i det närmaste rökfyllt i hela rummet, tårtan ser nu mindre god ut
Bort med tårtan från spisen, skruva ned värmen, sätta fläkten på högsta och öppna fönster samt oroa sig för när brandvarnaren ska kicka igång och göra väsen av sig. Alla försök att rädda tårtan (kapa av toppen som inte var så bränd med kniv och lyfta ut det på ny talrik) verkar också gått i stöpet i och med att tårtan luktar kol och den lilla tugga jag tog smakade sot
mindre gott! Resultatet av kvällens grillning blev att hela nedre våningen luktar nu rök och jag kan inte få bort röksmaken från munnen samt att en god tårta blev förstörd. Inga större skador på köket men det ser lite bränt ut kring spisen, får se hur rent det blir när man kan städa med trasa då det fortf. är varmt.

) och käka princesstårta som jag hade i frysen. Serien börjar och jag tar fram tårtan, och kommer fram till att, helvete... den är ju frysen kommer inte hinna smälta tillräcktligt innan serien är slut!! Då är man så smart att man plockar fram den ändå, skruvar upp spisen på högsta värmen lägger på tårtan på spisen (tårtan som ligger på en tunn pappskiva) och går iväg och ser på tv och tänker "fan va genialisk jag är, om 5 min har jag god tårta"!!Så bra som serien nu är så tänkte jag inte på tårtan nå mer på ett tag och plötsligt börja man höra lite knastrande ljud och så kolla jag mot köket där ser jag stora jäkla rökmoln överallt och skuttar fram för att se att pappskivan i princip brinner och det är i det närmaste rökfyllt i hela rummet, tårtan ser nu mindre god ut
Bort med tårtan från spisen, skruva ned värmen, sätta fläkten på högsta och öppna fönster samt oroa sig för när brandvarnaren ska kicka igång och göra väsen av sig. Alla försök att rädda tårtan (kapa av toppen som inte var så bränd med kniv och lyfta ut det på ny talrik) verkar också gått i stöpet i och med att tårtan luktar kol och den lilla tugga jag tog smakade sot
mindre gott! Resultatet av kvällens grillning blev att hela nedre våningen luktar nu rök och jag kan inte få bort röksmaken från munnen samt att en god tårta blev förstörd. Inga större skador på köket men det ser lite bränt ut kring spisen, får se hur rent det blir när man kan städa med trasa då det fortf. är varmt.

säger bara en sak KLOCKRENT......