Mammas nya kille P3

Jag gillar inte att dom gör narr av mina när-dialekter, så där låter vi inte alls!

Knata ner till videobutiken istället, Die hard 3 finns på DVD!

Yippiekayey motherfucker!

Jag gillar inte att dom gör narr av mina när-dialekter, så där låter vi inte alls!

Knata ner till videobutiken istället, Die hard 3 finns på DVD!

Yippiekayey motherfucker!

:D "på det här sättet kan du alltså ta då ta död på 20-30 dödsfiender i samma manöver alltså"

Haha fyfan jag älskar thunder :D Så jävla skön! "Idag ska vi lära oss att köra fyrhjuling i djungeln och drop-kicka vilda djur"

När går det på p3? Har lyckats missa det alltid.. :arg

finner han inte de minsta underhållande, precis som guw sa så är det inte ens likt våra dialekter

Haha fyfan jag älskar thunder :D Så jävla skön! "Idag ska vi lära oss att köra fyrhjuling i djungeln och drop-kicka vilda djur"

Fyrhjulingen bah bah bah Lejon bah bränner upp i ett träh bah ...

Fruktansvärd stenhård spark klyver huvet på lejon bah :D

Sliter uut hjärtat baah! :yoparty

:D

Fast Pitebon låter ju rätt likt verkligheten, och Patrik Larsson är från Holmsund, det är jag 100% säker på, den mjäkiga typen är från strax utanför skellefteå....

Katla!!!:yoparty

"Bengt... jag har fastnat i det lagliga drogträsket. Det lagliga drogträsket! Jag har rökt..herr kantarell!! I två veckor nu!! Herr kantarell!

Ruset är nanana eh hur ska jag säga lite så här ..stirrig...egocentrisk..odrääglig i största allmänhet.. det är iinget för dig bengt jag avråder dig från att röka kantarell det skulle inte vara din grej"

Last edited:
Allt utom den där tjejen är bra.

Såg deras scenföreställning "Jag är en fågel nu" i höstas, jag har aldrig skrattat så jävla mycket och så länge.

Titeln är lite jobbig, "mammas nya kille" :gnissla

Min fyraåriga dotter snappade direkt, dagisfröknarna tittar lite konstigt numera. :näsblod

Allt i det programmet är underbart bra! Både jag och tjejen lyssnar på det så ofta vi kan, tippar på att Job är bådas favorit men den nya Thunder är också skön :D
Kan de inte släppa en skiva så man kan lyssna på skiten på cd istället?

"Ahh jah ä såå schåanigt bakis..". Patrik är ju lätt bäst...lite kokobahia! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...