Mammas nya kille P3

Jag gillar inte att dom gör narr av mina när-dialekter, så där låter vi inte alls!

Knata ner till videobutiken istället, Die hard 3 finns på DVD!

Yippiekayey motherfucker!

Jag gillar inte att dom gör narr av mina när-dialekter, så där låter vi inte alls!

Knata ner till videobutiken istället, Die hard 3 finns på DVD!

Yippiekayey motherfucker!

:D "på det här sättet kan du alltså ta då ta död på 20-30 dödsfiender i samma manöver alltså"

Haha fyfan jag älskar thunder :D Så jävla skön! "Idag ska vi lära oss att köra fyrhjuling i djungeln och drop-kicka vilda djur"

När går det på p3? Har lyckats missa det alltid.. :arg

finner han inte de minsta underhållande, precis som guw sa så är det inte ens likt våra dialekter

Haha fyfan jag älskar thunder :D Så jävla skön! "Idag ska vi lära oss att köra fyrhjuling i djungeln och drop-kicka vilda djur"

Fyrhjulingen bah bah bah Lejon bah bränner upp i ett träh bah ...

Fruktansvärd stenhård spark klyver huvet på lejon bah :D

Sliter uut hjärtat baah! :yoparty

:D

Fast Pitebon låter ju rätt likt verkligheten, och Patrik Larsson är från Holmsund, det är jag 100% säker på, den mjäkiga typen är från strax utanför skellefteå....

Katla!!!:yoparty

"Bengt... jag har fastnat i det lagliga drogträsket. Det lagliga drogträsket! Jag har rökt..herr kantarell!! I två veckor nu!! Herr kantarell!

Ruset är nanana eh hur ska jag säga lite så här ..stirrig...egocentrisk..odrääglig i största allmänhet.. det är iinget för dig bengt jag avråder dig från att röka kantarell det skulle inte vara din grej"

Last edited:
Allt utom den där tjejen är bra.

Såg deras scenföreställning "Jag är en fågel nu" i höstas, jag har aldrig skrattat så jävla mycket och så länge.

Titeln är lite jobbig, "mammas nya kille" :gnissla

Min fyraåriga dotter snappade direkt, dagisfröknarna tittar lite konstigt numera. :näsblod

Allt i det programmet är underbart bra! Både jag och tjejen lyssnar på det så ofta vi kan, tippar på att Job är bådas favorit men den nya Thunder är också skön :D
Kan de inte släppa en skiva så man kan lyssna på skiten på cd istället?

"Ahh jah ä såå schåanigt bakis..". Patrik är ju lätt bäst...lite kokobahia! :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back