Malmö samåkning

:hördu Eslöv, Statoil 1300

E ett gäng som kör därifrån då ca.

En runda på två timmar minst.

:hojcbr

Tack alla för en go runda! :tummenupp Fortsatte till Röstånga innan jag vände hemåt, tot ca 35 mil!

Hel men inte ren (flugmassaker)!

//H

Vi var två stycken som inte riktigt hajade mötesplatsen :) Aja, vi fick också en trevlig runda iaf, nästan 30 mil runt skurup, veberöd, sjöbo, genarp...:tummenupp. Tills nästa gång - ST1 gäller alltså eslöv? :D

Vi var två stycken som inte riktigt hajade mötesplatsen :) Aja, vi fick också en trevlig runda iaf, nästan 30 mil runt skurup, veberöd, sjöbo, genarp...:tummenupp. Tills nästa gång - ST1 gäller alltså eslöv? :D

Gutt att ni fick en tur iaf! Alltid Malmö som gäller i Malmötråden om inget annat anges! ;-) St1 Ystadvägen/Cypressvägen! :tummenupp

Ah, då är vi med. Djupt förvirrande att det finns en ST1 på ystadvägen i Eslöv också. Nästa gång kommer vi med GPSen, kompass och laminerad karta i högsta hugg så _kanske_ vi hittar the rendevouz.

Ingen som hänger på till Hbg vid lunchtid?

Blir det raka vägen (motorväg)?

Jag avstår Hbg däremot kör jag bort mot Claessons motor i Bromölla tar småvägar via Hörby, Degeberga, Åhus, Rinkaby, Bromölla

Blir lite gamla goa vägar i skogarna runt Degeberga sen lite nya på resten utav vägen.

Någon som är intresserad så hör av er

Last edited:
Körning lördag 10:00 vid favvomacken. Jag för en gångs skull kan tänka mig en längre runda

Back