Malmö samåkning

:hördu Eslöv, Statoil 1300

E ett gäng som kör därifrån då ca.

En runda på två timmar minst.

:hojcbr

Tack alla för en go runda! :tummenupp Fortsatte till Röstånga innan jag vände hemåt, tot ca 35 mil!

Hel men inte ren (flugmassaker)!

//H

Vi var två stycken som inte riktigt hajade mötesplatsen :) Aja, vi fick också en trevlig runda iaf, nästan 30 mil runt skurup, veberöd, sjöbo, genarp...:tummenupp. Tills nästa gång - ST1 gäller alltså eslöv? :D

Vi var två stycken som inte riktigt hajade mötesplatsen :) Aja, vi fick också en trevlig runda iaf, nästan 30 mil runt skurup, veberöd, sjöbo, genarp...:tummenupp. Tills nästa gång - ST1 gäller alltså eslöv? :D

Gutt att ni fick en tur iaf! Alltid Malmö som gäller i Malmötråden om inget annat anges! ;-) St1 Ystadvägen/Cypressvägen! :tummenupp

Ah, då är vi med. Djupt förvirrande att det finns en ST1 på ystadvägen i Eslöv också. Nästa gång kommer vi med GPSen, kompass och laminerad karta i högsta hugg så _kanske_ vi hittar the rendevouz.

Ingen som hänger på till Hbg vid lunchtid?

Blir det raka vägen (motorväg)?

Jag avstår Hbg däremot kör jag bort mot Claessons motor i Bromölla tar småvägar via Hörby, Degeberga, Åhus, Rinkaby, Bromölla

Blir lite gamla goa vägar i skogarna runt Degeberga sen lite nya på resten utav vägen.

Någon som är intresserad så hör av er

Last edited:
Körning lördag 10:00 vid favvomacken. Jag för en gångs skull kan tänka mig en längre runda

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman