Malmö samåkning

äntligen lite tur på ens sida, ledig ons/tors/fre blir körning då! hoppas vädret är bra, hör av er ifall ni är sugna förutom onsdag blir ju Staffanstorp osv då:)

Vad håller ni för tempo när ni är ute och kör?

Det ger sig självt. Man kör i det tempo som känns bekvämt och byter position om det behövs när vi väntar in.
Ingen blir hetsad eller pressad för att man inte vill köra så fort som alla andra om man råkar ligga sist :tummenupp

Han kör en cb600 hornet. Nickname hoffan på SH.
Kör efter DIN förmåga, det gör jag. Min hoj klarar mer än jag och jag erkänner det, men satan vad kul det är att brassa på, eller hur?:smasha:smasha

Last edited:
Han heter Johan och kör en cb600 hornet. Nickname hoffan på SH.
Kör efter DIN förmåga, det gör jag. Min hoj klarar mer än jag och jag erkänner det, men satan vad kul det är att brassa på, eller hur?:smasha:smasha

Han är nybörjare och kör i det tempo han känner är bra nog för honom, bättre det än att plocka upp hojen efter marksyning :D

Självklart ska han köra efter egen förmåga, men jag tänkte ge honom lite tips, som jag började på i går

Självklart ska han köra efter egen förmåga, men jag tänkte ge honom lite tips, som jag började på i går

Tänkte du börja på en nybörjarbibel så får du ju gärna dela med dig av den! Hade varit bra med något att jobba på när man kör! står förbluffad för allt jag måste hinna på en kurva som kan vara över på två sekunder :rolleyes:

Back