Malmö samåkning

Jag väljer nog "skit cool" om jag får bestämma, mysa i värmen kan jag göra i soffan på kvällen sedan :tummenupp

Ah jo, det har du iof rätt i. Men jag är en så jävla dålig förare när jag börjar tappa känseln i kroppen, haha..

Men vad kom vi fram till, blir det något kört imorron?

1. Erebus
2. JimboZ
3. Jag
4. Du?

hehe

Ah jo, det har du iof rätt i. Men jag är en så jävla dålig förare när jag börjar tappa känseln i kroppen, haha..

Men vad kom vi fram till, blir det något kört imorron?

1. Erebus
2. JimboZ
3. Jag
4. Du?

hehe

klaaaart :D Måste bara byta olja på morgonen först, sedan är det :hojraket -dags

M också väl?

1. Erebus
2. JimboZ
3. Jag
4. Du?
5. M ??

klaaaart :D Måste bara byta olja på morgonen först, sedan är det :hojraket -dags

M också väl?

1. Erebus
2. JimboZ
3. Jag
4. Du?
5. M ??

Låter nice =) Har ordnat lite ullväv till mina dämpare med som jag ska dra runt innuti ljuddämparna så man slipper köra med öronpluggar, hehe ska mecka med det ikväll. Se om jag kan få med mig 2 andra som kör gixxer moppar också :)

När o var e det samling, och hur länge och vart hade ni tänkt köra?

Inne i malmö, ystadvägen ST1 macken skulle jag tro?

Vart? Ingen aning vad folk kommit fram till, någon snackade om ljungbyhed och någon avrostningskurs där, stanna till och fika eller något. Jag va lite inne på österlen. Men det löser väl sig ikväll =)

Hde varit kul att hänga med men min hoj vällte precis från stödet och knäckte kopplingshandtaget:mad: tur att man har krachpuckar iaf så skadorna blev begränsade...

Inne i malmö, ystadvägen ST1 macken skulle jag tro?

Vart? Ingen aning vad folk kommit fram till, någon snackade om ljungbyhed och någon avrostningskurs där, stanna till och fika eller något. Jag va lite inne på österlen. Men det löser väl sig ikväll =)

Okej för jag har väl antagligen en tid o försöka passa imorn runt tre-fyra skulle jag tro, så när e samlingen i malmö?

Ah men då är vi iallafall minst en pansarvagn då, och kanske nån annan som inte gillar att krama kurvor, hehe.
Fan jävla misär att sitta på jobb nu och bara titta ut på vädret. Man känner sig som en ko som strax ska på grönbete, haha

Jag hänger på

1. Erebus
2. JimboZ
3. Jag
4. Du?
5. M
6. leifdaman_________________
Det är roligare att ha skoj än att ha tråkigt

Jag hänger på

1. Erebus
2. JimboZ
3. Jag
4. Du?
5. M
6. leifdaman_________________
7. Fisken (kanske, det är mycket att fixa som vanligt. Vänta inte! Kommer jag så kommer jag :)

ja säg det, tyckte den stod bra på stödet men nope det gjorde den inte..:huvet beställt nytt handtag så till nästa vecka så e jag redo igen!:yoparty
Tråkigt på den fina hojen men det går att fixa.

Vart går turen imorgon?
Avrostningen i Ljungbyhed är vad jag förstår fulltecknad.
Blir det Österlen?
Kan inte vara vid St1 kl 12 men är intresserad att ansluta senare.

Tråkigt på den fina hojen men det går att fixa.

Vart går turen imorgon?
Avrostningen i Ljungbyhed är vad jag förstår fulltecknad.
Blir det Österlen?
Kan inte vara vid St1 kl 12 men är intresserad att ansluta senare.

Tror inte att vi skulle köra med avrostningen utan bara ta oss upp där och "mingla" med alla andra som lär vara där uppe? Inget är väl satt i sten än som jag förstått det, jag röstar själv dock på Ljungbyhed för lite omväxling.

Ska även se om jag kan få på min ContourHD på tanken..

Tror inte att vi skulle köra med avrostningen utan bara ta oss upp där och "mingla" med alla andra som lär vara där uppe? Inget är väl satt i sten än som jag förstått det, jag röstar själv dock på Ljungbyhed för lite omväxling.

Ska även se om jag kan få på min ContourHD på tanken..

Måste vi köra 12.00? Kan vi inte säga 13.00 eller 14.00? Bögkallt innan dess! Speciellt om vi ska åka norrut ;) haha..

kan inte 12, ska på barnbio, så runt 14:00 hade passat bättre. Fisken, vi kan ta en egen runda lite senare om du inte hinner köra med den andra gruppen.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul