Malmö samåkning

En lite MC tur imorgon kanske, efter lunch.....

180703_10150403472170181_697250180_17263741_3159869_n.jpg

stod och mös ordentligt när det rullade in en gammal CBR 900 RR på OKQ8 vid söderkulla idag, stod med båda hojarna i släpet ,-)

Jajamen! Torrt o fint, men kallt som faen!
Kaffe o bulle på macken för att få lite värme i kroppen :)
Bits inte...

Edit: Varför i släpet?

Last edited:
Jajamen! Torrt o fint, men kallt som faen!
Kaffe o bulle på macken för att få lite värme i kroppen :)
Bits inte...

Edit: Varför i släpet?

hehe, hej hej :hej

förberedde dagens uppkörning för BE-behörighet :)

så hojarna var last.
inte riktigt körklara för sesången heller för den delen, börjar bli brått nu :D

Solen skiner :) :tummenupp

Och tänker fortsätta med det hela dagen :yoparty

55e0470c-7ce3-30dd.jpg

Någon som är på en runda från Eslöv (Statoil) 12:00?

Last edited:
Jag kan tänkas ta en tur med dig idag :) du kan ju slänga iväg ett sms (0709183596) till mig om du vill ha sällskap. Kan vara i Kävlinge på 15min.

Blev en tur på ett par mil runt Hörby. Kallt men skönt att vara ute. Var tvungen att stilla begäret efter att ha köpt en ny VFR800 (-08) förra helgen.

Ni e fan inte kloka :krama
Jag såg en tokfrans på en sådandärBMWallroundhojsing på motorvägen igår... -4 grader och skånsk vind... det blir väl typ -20 norrut...
Sen såg jag en FJR (powerglide?) rasta sig vid Lockarp också häromdagen :D

Ja hurra för er modiga som trotsar väder och vind! Lägg in fler bilder för oss som behöver inspireras lite mer för att ta steget ut! :banana

En härlig tur idag med Dennis (powerglide) 13 halv frusna mil. Dom blev lite förvånade när vi kom in på sturups hotell (flygplatsen) och frågade efter varm choklad. haha men de fixade sig :) tack för idag Dennis.....

Väntar fortfarande på min beställda kopplingsvajer. Vad håller britterna på med?? Får kanske byta till en FJR igen...så småningom...? ;)

Back