Malmö samåkning

Tackar så mycket, men hoppar på det idag, ska köra till VikingaByn i Lödde ikväll med ett par vänner.. hehe.. Men är på en annan dag!!

vad händer i Vikingabyn ? kostar det nåt att gå in ? Förresten e det inte idag det är bil/mc träff mellan lödde och hög ?

Det är där i Hög tror jag.. det kostar inget att gå in, mer än självklart en Korv och en kaffe:P haha..
Det är en Bil/Mc träff, ibland även Flygplan:D

Va ni glad för att ingen stack dit, Fint väder på vägen upp, sen när vi kom dit så ösregna det hela tiden när vi va där, efter en timme blev det uppehål och då stack vi hem! Blir att tvätta Hoj nu!! Skit också

Någon som bokat några dagar med Sydskånes framöver? Tänkte jag skulle boka upp några datum..javaguru?

Skönt med ett break från häckeberga ring ibland =)

Jag funderade lite men chickade ur, jag vill inte riskera skada mig innan semestern.. men ska vi inte dra en repa i helgen ?en ny runda ? vi tar med en skånekarta och kör lite mot kivik eller nåt

Blir de fint väder så kanske man joinar. Var brukar ni träffas?

På Statoil Derbyvägen (jägersro). Hade du bott i en roligare håla hade vi kanske kunnat hämta upp dig ;)

åå, vad jag älskar svenska sommrar .. *kollar ut genom fönstret, ner på mina handleder, och letar efter ett rakblad*

Last edited:
Låter som det kan bli kul. Hur är vädret på söndag tro? Ähh, skit i det..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman