Malmö samåkning

Tja. Ingen som vill ut och gasa lite idag i detta kalasväder?
Förslag: Statoil Jägersro kl 14:00?
Skriv om ni tänker dyka upp...

jag har trädgårdsarbete under dagen idag. köra till tippen, spruta bekämpningsmedel, lite sånt smått å gott.

tss .. jag förbereder inför införskaffande av CBR1000RR ;) måste visa hur duktig jag e ju, och att jag förtjänar det.

tss .. jag förbereder inför införskaffande av CBR1000RR ;) måste visa hur duktig jag e ju, och att jag förtjänar det.

Hehe, bäst och ta på de gröna hanskarna och gå ut och plocka ogräs, ska skänka en tanke på dig och din CBR1000RR när jag klär på mig stället om en halvtimme :hihi

Henriksson, hur blir det? Kör du till Malmö eller? Jag bor själv i Lund, kanske kan mötas upp här nånstans? Max vid Nova, Lund?
Jag kan annars köra till Eslöv men hittar lite dåligt, vet inte exakt var Statoil Eslöv ligger.
Let me know.

Henriksson, hur blir det? Kör du till Malmö eller? Jag bor själv i Lund, kanske kan mötas upp här nånstans? Max vid Nova, Lund?
Jag kan annars köra till Eslöv men hittar lite dåligt, vet inte exakt var Statoil Eslöv ligger.
Let me know.

Ta motorvägen, av Gårdstånga, sen mot Eslöv typ tredje höger/avfarten från rondellen.. Sen är det raka vägen tills nästa rondell, där ser du Statoil på vänstersidan!

Är det bara att hänga på?

Tjena.
Är inne på min första säsong och har kört ensam nu i ett par månader. Tänkte att det skulle vara kul att köra tillsammans med några andra för att få inspiration till nya vägar och för att det verkar kul. Frågan är vad ni brukar hålla för tempo och om en gröngöling som jag kan hänga med?
Är det bara att dyka upp på samlingsplatserna?
/ Jonas

Tjena.
Är inne på min första säsong och har kört ensam nu i ett par månader. Tänkte att det skulle vara kul att köra tillsammans med några andra för att få inspiration till nya vägar och för att det verkar kul. Frågan är vad ni brukar hålla för tempo och om en gröngöling som jag kan hänga med?
/ Jonas

Tempot varierar en del men oavsett så väntar vi alltid in alla med jämna mellanrum:tummenupp

Och ja de e bara o dyka upp på samlingsplatserna o snacka skit:yoparty:yoparty

lite i sista minuten men:

Samling: Statoil S-torp kl.19
Runda: Häckerberga Ring
Avslut: Bad i Tvedöra

BE THERE!!!!

Tjena.
/ Jonas

ja det e bara att dyka upp. men varför köpte du en R6:a om du ska hålla lågt tempo ? ;)

ja det e bara att dyka upp. men varför köpte du en R6:a om du ska hålla lågt tempo ? ;)

Haha:). Jag köpte R6:an för att jag gillar att köra fort men med tanke på att jag är mer grön än de flesta av er så är det ju högst troligt att ni har högre tempo än mig. Men bättre att jag begränsar hojen än att hojen begränsar mig...:tummenupp

Men det låter ju fint annars att bara dyka upp, kommer såsmåningom

Haha:). Jag köpte R6:an för att jag gillar att köra fort men med tanke på att jag är mer grön än de flesta av er så är det ju högst troligt att ni har högre tempo än mig. Men bättre att jag begränsar hojen än att hojen begränsar mig...:tummenupp

Men det låter ju fint annars att bara dyka upp, kommer såsmåningom

vi kan ju köra en provrunda i morgon kväll kanske ? Tror att det finns åtminstone en till som hakar på. Ruffryder ?

vi kan ju köra en provrunda i morgon kväll kanske ? Tror att det finns åtminstone en till som hakar på. Ruffryder ?

Är det ok om man hänger på där? Börjar också tråka ut mig med ensam rundor i häckeberga och sjöbo! Samt många andra roliga vägar ja hittat med tiden :D

Är det ok om man hänger på där? Börjar också tråka ut mig med ensam rundor i häckeberga och sjöbo! Samt många andra roliga vägar ja hittat med tiden :D

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...