Malmö samåkning

Hej o hå !

Vadå uppe tidigt :D
Tackar för en trevlig liten tur & tack för ledningen Gurra :tummenupp , 4 tappra två hjuls piloter ställde upp.

Synd på dom blöta fläckarna bara, märkte att det var intressant att sätta ner fram hjulet på blött underlag :tungan
Blir lätt en repris nästa helg.

Mvh Philip

Ja hallo fan !

Jo vädret var det lite otur med, men vi får väl göra ett nytt försök nästa söndag, samma tid o plats passar bra för mig :tummenupp

Hej o hå !

Vadå uppe tidigt :D
Tackar för en trevlig liten tur & tack för ledningen Gurra :tummenupp , 4 tappra två hjuls piloter ställde upp.

Synd på dom blöta fläckarna bara, märkte att det var intressant att sätta ner fram hjulet på blött underlag :tungan
Blir lätt en repris nästa helg.

Mvh Philip

Nån i Malmö som vill samåka till Staffanstorp från Malmö ikväll onsdag. T.ex. från Mobilia...eller nåt.

fAN jag hann inte dit slutade nyss buuuuuuu :(( Någon som vill köra med mig ? nu då alltså skicka pm

Tur att jag fick köra ensam så ingen såg när jag plöjde genom en åker med Suzukin mellan Malmö och Staffanstorp. Det slutade dock lyckligt.
Lärdom: Om skylten "varning för skarp kurva" står vid vägkanten så betyder det att det snart dyker upp en skarp kurva. Då skall man hellst inte tänka på annat som brudar, italienskt herrmode och annat trams.

Nyheter
Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här