Malmö samåkning

Hej o hå !

Vadå uppe tidigt :D
Tackar för en trevlig liten tur & tack för ledningen Gurra :tummenupp , 4 tappra två hjuls piloter ställde upp.

Synd på dom blöta fläckarna bara, märkte att det var intressant att sätta ner fram hjulet på blött underlag :tungan
Blir lätt en repris nästa helg.

Mvh Philip

Ja hallo fan !

Jo vädret var det lite otur med, men vi får väl göra ett nytt försök nästa söndag, samma tid o plats passar bra för mig :tummenupp

Hej o hå !

Vadå uppe tidigt :D
Tackar för en trevlig liten tur & tack för ledningen Gurra :tummenupp , 4 tappra två hjuls piloter ställde upp.

Synd på dom blöta fläckarna bara, märkte att det var intressant att sätta ner fram hjulet på blött underlag :tungan
Blir lätt en repris nästa helg.

Mvh Philip

Nån i Malmö som vill samåka till Staffanstorp från Malmö ikväll onsdag. T.ex. från Mobilia...eller nåt.

fAN jag hann inte dit slutade nyss buuuuuuu :(( Någon som vill köra med mig ? nu då alltså skicka pm

Tur att jag fick köra ensam så ingen såg när jag plöjde genom en åker med Suzukin mellan Malmö och Staffanstorp. Det slutade dock lyckligt.
Lärdom: Om skylten "varning för skarp kurva" står vid vägkanten så betyder det att det snart dyker upp en skarp kurva. Då skall man hellst inte tänka på annat som brudar, italienskt herrmode och annat trams.

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa