Malmö samåkning

han var nog lite schysst också.. Se, alla poliser är inte elaka ..

Vi är öppna för förslag! Blir heldag för oss på cykeln där nere iaf. Hörde oss för lite med R.O.H oxå men det var svalt med svar om dom ska köra... Endast nån enstaka. Alltid bra o höra med fler vilka som brukar va ute :)

Jag kan komma ut och visa er runt lite :)

Pedro: jag kan nog komma ut en sväng i morgon efter 13 också

Last edited:
Jag o en till utgår ifrån lund imorn och åker när det torkat upp. Turen går österut till vågar som radical riders har på sin sida. Om någon vill hänga med och kanske guida oss så får ni gärna höra av er på 070-3018992

Ses på vägarna!

Jävla as det finns.. inatt blev min hoj stulen. hade den inne på annons på blocket. självklart har dom kollat upp exakt vart jag bor och dom har då stulit min hoj efter kl.01.30 nån gång då jag kom hem vid den tidpunkten..

Om ni ser en röd/vit/svart honda cbr 600 rr rulla i malmö trakterna med ett two brothers slipon så ber jag er alla hoj förare höra av er till mig.. jag är väldigt tacksam för all info ! Tack!!!!! 0705253959

Jävla as det finns.. inatt blev min hoj stulen. hade den inne på annons på blocket. självklart har dom kollat upp exakt vart jag bor och dom har då stulit min hoj efter kl.01.30 nån gång då jag kom hem vid den tidpunkten..

Om ni ser en röd/vit/svart honda cbr 600 rr rulla i malmö trakterna med ett two brothers slipon så ber jag er alla hoj förare höra av er till mig.. jag är väldigt tacksam för all info ! Tack!!!!! 0705253959

Ah Shit :huvet
Håller ögon och öron öppna...

Håller ögon öppna i Malmö/Vellinge regionen..

Troligtvis stjäls de för försäljning utomlands. För några år sen var det en liga som stal bilar på beställning. De fick nya papper i Rumänien eller Moldavien (där tjänstemän svälter så de gör allt för en extra peng) och såldes vidare i Ryssland eller Baltikum.

även jag håller ögonen öppna här i malmö.

Nån som är sugen på körning idag? Samling 17.00 utanför Malmö i Bara på OKQ8, Ska köra strax från Kirseberg om det är nån som vill ansluta från stan.

Någon mer härifrån som ska till SMC:s BKK på Knutstorp nu på Söndag den 24:e?
Avfärd från Malmö runt 0600.

Last edited:
Vi är några som ska ut och köra idag, samlas kl 13.30 på Statoil Midhem om det är fler som vill haka på.

:banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

Men attans. Jag drog iväg redan vid 10. Är det ingen action här förrän efter lunch på dagarna? :gnissla:trött

Jag lär ha tid.

Edit: Sorry. Återkommer kring lunch när folk på forumet vaknat :D

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...