eslövsrundan 23/5

• Thread starter Thread starter izor
  • Start date Start date

izor

Guest
Tänkte köra eslövs rundan idag.. (om vädret sköter sig)

Samling statoil 15:30.. Avfärd när alla har tankat o ätit korv o skräp:tummenupp:tummenupp

1. Izor
2.
3.
4.
5.
6.
osv

1. Izor
2. Swish (om det inte blåser för mycket...)
3.
4.
5.
6.
osv

Det kommer fler, och här nere finns ju inge kuligt o köra.. häckeberga e rätt tjatigt jUU:yoparty:yoparty

Det håller jag med dig om! Men som malmö-bo hittar man nätt och jämnt till Häckeberga så man får vara nöjd med det :P sen känns inte skogspartierna så roliga att köra genom nu efter att det regnat som attan, var där och körde igår när hela jävla himlen öppnade sig.. ingen hit ;

Samlas ni på Statoil-macken i eslöv eller? Typ det enda jag hittar där.. Isf kör vi nog en sväng först och kommer bort till er sen. :fyllisar

Det håller jag med dig om! Men som malmö-bo hittar man nätt och jämnt till Häckeberga så man får vara nöjd med det :P sen känns inte skogspartierna så roliga att köra genom nu efter att det regnat som attan, var där och körde igår när hela jävla himlen öppnade sig.. ingen hit ;

Samlas ni på Statoil-macken i eslöv eller? Typ det enda jag hittar där.. Isf kör vi nog en sväng först och kommer bort till er sen. :fyllisar

Japps statoil i eslöv e d samling:banana

Inge dåligt väder bara kassa kläder/däck:yoparty:yoparty

Mitt bakdäck är finito.. Så, så fort det börjar regna är det snälla handen på gasen. Och mitt ställ är inte impregnerat så det suger åt sig vannet som inget annat.. :näsblod

Mitt bakdäck är finito.. Så, så fort det börjar regna är det snälla handen på gasen. Och mitt ställ är inte impregnerat så det suger åt sig vannet som inget annat.. :näsblod

Nej som vädret ser ut nu är det ju kisskass.. Men så länge det inte regnar funkar det ju, även om jag är anti blåst...!

Det gick undan idag! :hihi

Var själv ute på avkopplande touring upp mot Mölle för att hälsa på föräldrarna.

Jag hoppas det inte hände fler tråkiga grejor på vägen och att ni alla kom fram hela och rena.

Har i alla fall pratat med han som gjorde en exkursion ut i naturen och det verkar som att allt är bra. :tummenupp

Tack för en trevlig svängelisväng idag! Fick lite bråttom hem bara, men hann hem och svida om och till stortorget till kl. 18.00 :banana Jävligt stolt över att jag ens hittade tillbaka till Eslöv.. haha.. Körde hela rundan tillbaka igen ju. Trist med avåkningen men han hade tur i oturen ändå.. På återseende. :hej:hojsmilie

tack för rundan ida lite tråkigt me avåkningen men hoppas de har gått bra. resten av oss klarade sig tillbaka utan fler incidenter lite små enerverande me grusen i kurvorna sen bara :(

tack för rundan ida lite tråkigt me avåkningen men hoppas de har gått bra. resten av oss klarade sig tillbaka utan fler incidenter lite små enerverande me grusen i kurvorna sen bara :(

någon som körde av på vägen hem från Hbg ? eller detta var tidigare på dagen ? hoppas det gick bra & killen/tjejen kommer upp i sadeln fort igen :tummenupp

ps. var det mörkt o kallt på vägen hem ?

nu vet ni hur jag har det efter en TT på tordagarna :D

någon som körde av på vägen hem från Hbg ? eller detta var tidigare på dagen ? hoppas det gick bra & killen/tjejen kommer upp i sadeln fort igen :tummenupp

Det var tidigare på dagen, när Eslövsrundan kördes..
Varför skulle det vara mörkt och kallt..? Nu förstår jag inte alls vad du pratar om :va [/ironi] :hihi
Man får väl pallra sig upp på en TT!!

jo de va precis i början på eslövs rundan tidigare på dan som henriksson sa.

"mörkt o kallt på vägen hem ? " :confused::va nu vet ja inte va du pratar om. finns ju helljus :P

Mörkt som fan var det, var som att köra in i en vägg efter samhällena! Men inte särskilt kallt alls faktiskt! :tummenupp

Tack för turen tidigare på dagen!

Killen på ninjan var ju tydligen bannad härifrån, men han tackar alla så mycket för hjälpen iaf! :tummenupp

Last edited:
Mörkt som fan var det, var som att köra in i en vägg efter samhällena! Men inte särskilt kallt alls faktiskt! :tummenupp

Killen på ninjan var ju tydligen bannad härifrån, men han tackar alla så mycket för hjälpen iaf! :tummenupp

Vem var det som gick av? och var på rundan var det?

var det killen på ninjan som gick av då ? o vem var det ?

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back