Malmö samåkning

Vägarna vid Häckeberga är rätt kassa. En jävla massa tjälskador :näsblod

Du wimp, häng på istället =) Ring sanna om du e sugen så kan vi stämma nån mötesplats. du hänga på mig utanför lund, ner mot malmö. Dra med din kille oxo! Annars bearbeta sanna, haha för hon vill inte med =)

:yoparty

Ajdå. Min har också börjat bråka. Men det är ganska lång tid efter servicen. Å andra sidan är det först nu som det börjar bli varmt ute.

Häng på! Min v-max bråkar oxo, vi kan böla ihop om något skiter sig! :D

Last edited:
Ska väl flytta neråt i landet snart och tänkte bara höra vart och när motardpiloterna samlas? :tungan

Du wimp, häng på istället =) Ring sanna om du e sugen så kan vi stämma nån mötesplats. du hänga på mig utanför lund, ner mot malmö. Dra med din kille oxo! Annars bearbeta sanna, haha för hon vill inte med =)

:yoparty

Hahaha passa dig! :D
Hade jag gärna gjort med jag slutar jobba 14 ju. Så jävla kasst :gnissla
Haha bearbeta Sanna? Nääädu det får du själv göra haha :D det gäller att hitta de rätta punkterna hahaha

:hörduSOL BLÅ HIMMEL och jag hör inte vinden längre...

Jag hoppas jag hinner men vänta inte på mig!
Har en fight med dammsugaren som måste vinnas!

Tack för en bra runda!
Vi tappade 2 runt anderslöv, jag väntade på dom när vi svände av mot Trelleborg. Men dom kom inte så jag vände tillbaka, men puff borta.... Hoppas det var ett enkel avvik å inget annat.
Sen försökte jag hitta er andra igen, men jag svängde väl fel någonstans... Hittade en skylt mot Malmö så åt det hållet for jag!

Hoppas detta är ett återkommade gazz :)

Tack för en bra runda!
Vi tappade 2 runt anderslöv, jag väntade på dom när vi svände av mot Trelleborg. Men dom kom inte så jag vände tillbaka, men puff borta.... Hoppas det var ett enkel avvik å inget annat.
Sen försökte jag hitta er andra igen, men jag svängde väl fel någonstans... Hittade en skylt mot Malmö så åt det hållet for jag!

Hoppas detta är ett återkommade gazz :)

Hehe, då körde du inte så långt. Vi stod vid möbelaffärn, för ja vi låg nog på runt 130-140 som mest och kom inte i kapp. Men det är inte bara att dra full rulle bara för att man kan, om man är flera som kör som vi gjorde idag.

Men vi körde ner mot havet istället..

Kom iväg sent idag så missade alla gruppkörningar här.

Men så j-vla sköna vägar jag utforskade idag runt Höör :tummenupp

53e36bd2-9030-7287.jpg

Kom iväg sent idag så missade alla gruppkörningar här.

Men så j-vla sköna vägar jag utforskade idag runt Höör :tummenupp

Du kanske kan bjuda på en "guidad" tur någon dag:tungan. Kan va skönt att slippa Häckeberga å Eslöv ibland.
/Raz

[EDIT] Tack förresten alla för en trevlig tur söderut idag. Kalasväder, dessutom med bra mat:tummenupp
Det märktes att vårkänslorna börjar titta fram för det var glatt på gasen (jag inkluderat):tungan

Last edited:
Back