Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppla. Ser ju bra ut det därfarmerlip skrev:Prisa skatteåterbäringen....
Fan, den skulle ju in på Våra motarder..![]()
innan jag vurpade.... Slog nog nytt rekord i meterinnanvurpautanskivlås Supermoto skrev:Hoppla. Ser ju bra ut det där![]()
Har du kunnat testa nya bromsen någe??
Oupsfarmerlip skrev:Jodå...host...host...harkel....några meter hann jag åka....host.....innan jag vurpade.... Slog nog nytt rekord i meterinnanvurpautanskivlås
. Dunlopdäcken var så att säga snorhala, sitter smet kvar från gjutningen, jag vurpade efter 4 meter...och igen efter 40 sen var det bara att åka hem
Slog sönder fästet till fotpinnen. Hallen i s-tälje och jag är inte vänner.
farmerlip skrev:Jodå...host...host...harkel....några meter hann jag åka....host.....innan jag vurpade.... Slog nog nytt rekord i meterinnanvurpautanskivlås
. Dunlopdäcken var så att säga snorhala, sitter smet kvar från gjutningen, jag vurpade efter 4 meter...och igen efter 40 sen var det bara att åka hem
Slog sönder fästet till fotpinnen. Hallen i s-tälje och jag är inte vänner.
I våran hall i Gävle förra vintern hann jag bara till första kurvan innan jag vurpade, dvs ca 10 meter!!! :kocko Och innan jag hade hunnit ett helt första varv så vurpade jag igen! Var jag less då eller less!?!

på dig själv!
Tom Byron skrev:Luktar ny 10meters i vår när 17" åker på igen, samma plejs?
Samma förutsättningar ??
Nu åker du ju på en riktig hoj så, du slipper två framdäck![]()
![]()
farmerlip skrev:Din j-la flugvikare![]()
på dig själv!
Var som helst när som helt![]()
Is-10-meters?
"När Heda dör har storken smalast ben igen"
Gammalt djungelordspråk!!![]()
När var du framför mig sist? jb skrev:ISR-bromsar? Då får man hålla kolla bakåt så man inte blir påkörd.![]()
farmerlip skrev:När var du framför mig sist?
![]()
jb skrev:ISR-bromsar? Då får man hålla kolla bakåt så man inte blir påkörd.![]()

TomK skrev:Ja, kombinationen Honda och ISR verkar vara vådligt giftig![]()
farmerlip skrev:För att raskt byta ämne då, hur går det med dina sniderier då? Ny topp i mausurbjörk?
farmerlip skrev:För att raskt byta ämne då, hur går det med dina sniderier då? Ny topp i mausurbjörk?
TomK skrev:Snarare titan och såna där konstiga metaller. Jag har inte kollat status nu på någon vecka, för jag har haft fullt upp med andra aktiviteter, men det var nu den här veckan som toppen skulle vara tillbaka (lång historia om det strul som varit med firman som gör jobbet) och sedan återstår byte av cylle och diverse lager och annat som ska åtgärdas (fetare fälgar, höjt styre, radialpump m.m.). Blir nog fint det där till slut...
Tom Byron skrev:Hörru, blir det någe is då? Alltså med värstingmoppen? Se till å bänka den där monkeybiken direkt så man ser vad man får för grejor när man väntat i 6månader![]()
Radialpump? Hade du inte en sådan förut, eller var det en "vanlig" 16mm med separat oljebehållare??
Megamuppen heda har spammat![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |