Maila cheferna på IB och tala om vad du tycker!

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Adressen till marknadschefen är: goran.gustafsson@ib.se och VD:n mikael.ericsson@lt.nu

IB får ett antal hundralappar av din licensavgift och för det får vi nästan ingen rapportering alls. Nu har IB dessutom sparkat den enda som hade något som helst intresse av RR så hoppet om framtida rapportering är mycket litet.

Skicka ett mail till vardera så kanske dom fattar vad som är på väg att hända. Använd gärna nedanstående text om du inte orkar hitta på något själv.

-----------------------------------------------
Till företagsledningen för IB.

Enligt ett avtal mellan IB och Svemo tvingas jag som förare att betala ett antal hundralappar till IB när jag löser ut min licens. Det är inget jag kan påverka. Däremot kan jag påverka vem Svemo skall anlita när avtalet skall förnyas. Rapporteringen från grenen Roadracing är under all kritik och stora tävlingar passerar utan minsta notis. Som Svemoansluten förare kommer jag INTE rekommendera IB för något fortsatt samarbete och jag vill med detta mail uppmärksamma dig företagsledningen om problemet så att vi förhoppningsvis kan se en bättring redan i år.

Mvh.

xzxxxxxxx

------------------------------------------------

HW skrev:
Adressen till marknadschefen är: goran.gustafsson@ib.se och VD:n mikael.ericsson@lt.nu

IB får ett antal hundralappar av din licensavgift och för det får vi nästan ingen rapportering alls. Nu har IB dessutom sparkat den enda som hade något som helst intresse av RR så hoppet om framtida rapportering är mycket litet.

Skicka ett mail till vardera så kanske dom fattar vad som är på väg att hända. Använd gärna nedanstående text om du inte orkar hitta på något själv.

-----------------------------------------------
Till företagsledningen för IB.

Enligt ett avtal mellan IB och Svemo tvingas jag som förare att betala ett antal hundralappar till IB när jag löser ut min licens. Det är inget jag kan påverka. Däremot kan jag påverka vem Svemo skall anlita när avtalet skall förnyas. Rapporteringen från grenen Roadracing är under all kritik och stora tävlingar passerar utan minsta notis. Som Svemoansluten förare kommer jag INTE rekommendera IB för något fortsatt samarbete och jag vill med detta mail uppmärksamma dig företagsledningen om problemet så att vi förhoppningsvis kan se en bättring redan i år.

Mvh.

xzxxxxxxx

------------------------------------------------

Men visst kan man avsäga sig prenumerationen och spara pengarna?

/Jörgen

Senaste numret hade iaf 3 sidor. Kanske lyssnade lite ändå. Fast såklart måste mer fler RR-tävlingar rapporteras om.

Swedie skrev:
Senaste numret hade iaf 3 sidor. Kanske lyssnade lite ändå. Fast såklart måste mer fler RR-tävlingar rapporteras om.

Det var mycket för en gåns skull men dom har sparkade sin RR-reporter, det där kan ha varit det sista från honom.

/HW

Bikerbitch skrev:
Du missade mitt inlägg som jag skrev för ett tag sen om just IB antar jag..

Jag missar inget men jag tyckte det var bättre att starta en NY tråd med en mer aktuell titel än att förnya din tråd med ännu ett inlägg.

/HW

HW skrev:
Jag missar inget men jag tyckte det var bättre att starta en NY tråd med en mer aktuell titel än att förnya din tråd med ännu ett inlägg.

/HW
Först år 2007 skulle dom ju bestämma massa nya saker. Tror dom skiter i vad vi tycker tills dess tyvärr.

Men nu har du ju inte läst mitt första inlägg. Gör det är du snäll.
Hade jag bara varit intresserad av att gnälla på innehållet hade jag mailat chefsredaktören men nu är det företagsledningen som får mailen, och dom har säkert ett visst vinstintresse för sitt företag och bör därför "bry" sig en hel del om vad vi som finansiärer tycker.

/HW

Är det bara jag som tycker att dom senaste (iaf det senaste) nummer har haft mer RR?

Dom kanske anstränger sig lite iaf.

HW skrev:
Nej, inte enl. Peter Sköld som jag just diskuterade detta med.

/HW

Jag har ALDRIG, dvs under de senaste 12 åren, behövt prenumerera på vare sig RACE eller IB. Detta har resulterat i en "billigare" licens.
Har nöjt mig med att läsa pappas RACE och nu på senare år IB.

/Lasse

Idag fick jag ca 10nummer IB hemskickat, men detta först efter två mail och tre telefonsamtal. ( i det sista sa jag vad jag tyckte om deras tidning)
Av nånn anledning dom inte kunde svara på så har jag missats.

men, dessa nummer bläddrade jag igenom på 5minuter, vilken skit.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back