mail från "du vet vem" ??

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:va

fick ett jefla skumt mail nyss:

"avsändare: du vet vem (villhadittmejl@spray.se) via blocket.se.

din annons finns nu på: "bestofblocket.se" =)=)"

vafan??:va nån som fått nåt liknande och vet vad det är för nåt??:va

och annonsen finns inte ens på bestofblocket...??:näsblod :confused: :va

Last edited:
Men länka till annonsen då så vi får se hur du har dummat dig :)

Du har ju stavat "nytt" ntt :huvet :mattias

Du har ju stavat "nytt" ntt :huvet :mattias

jo, men som sagt: inget ovanligt dumt som skulle förtjäna den en plats på bestofblocket;) så vafan är det för jefla mail??:confused:

Det står ju överst att det är en Yamaha, och sen står det på flera ställen att allt fungerar, det borde väl räcka som kvalifikation?:cpparty

Nån som har stört sig på att du framställer just din 125a som den vassaste i hela universum kanske :va

Nån som har stört sig på att du framställer just din 125a som den vassaste i hela universum kanske :va

och vafan skulle det där betyda nu då?
har inte sagt ett skit om att den är bättre än alla andras, har talat om hur skicket är, att det är en liten och lätt hoj med ganska mycket effekt för sin storlek och att det finns en del att göra innan den är i riktigt bra skick. ingenting om att "jo, min hojj toppar 200 blås och oooouuilar på alla växlar" eller nånting.

har inte sagt ett skit om att den är bättre än alla andras, har talat om hur skicket är, att det är en liten och lätt hoj med ganska mycket effekt för sin storlek och att det finns en del att göra innan den är i riktigt bra skick. ingenting om att "jo, min hojj toppar 200 blås och oooouuilar på alla växlar" eller nånting.

Äsch jag vetente :mad: Öppet luftfilter bah :yoparty inte som dom andra jäla skit dammsugarna bah :yoparty Min e freckast bah :yoparty

INTE fan vet jag du frågade och jag svarade :mad:

Nån med PMS?

Jag förstår faktiskt det knasiga, det är vansinnigt mycket text.
Det är inte den sista Lamborghinin på jorden som ägts av Bill Clinton och orsakat ett världskrig, cut the crap liksom. ;)

Dy har juh fåttat den på grus mä astifaltidäck :rofl :lol :rofl :lol :skrattaåt :hihi

Durå, kanintänder och öron.

Last edited:
Jag förstår faktiskt det knasiga, det är vansinnigt mycket text.
Det är inte den sista Lamborghinin på jorden som ägts av Bill Clinton och orsakat ett världskrig, cut the crap liksom. ;)

Durå, kanintänder och öron.
Jo, men jag är professionell och lägger inte ut mig på blocket.

Men vill du kan vi ha dejt i helgen?

Försökte läsa din annons men stängde ner rutan efter 3 rader.

Som nåogn annan sa skippa uppsatsen srkiva bara lite kortfattat och lättläst, så ringer dem som är intresserade.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026