mail från "du vet vem" ??

Kanske någon som missuppfattat "...och ett effektavgasrör som monterat ger hojen runt 17-20 kw (ca 30 hk)." och tolkat din mening som att avgassystemet i sig ger 30 hk extra.

Kanske att en 125cc från 1985 har lagts under kategorin "Sport"?

hojen i sig kräver maximalt nåt utlägg på kanske 500 kr innan den är besiktningsklar och då plötsligt värd en 6-7000.
Det här var iofs ganska kul. Lägg 500 spänn själv och sätt ut den för 6-7000 istället för 4000 :tummenupp

Men nej, best-of-blocket? Så speciell var väl inte annonsen. Säker på att det inte är ett PR-trick från din sida för att få göra lite smygreklam här i en tråd? :D

elektrolux damsugarwannabeer var i och för sig roligt :tomten

nej, bara trött på att D-R hackar på mig...

vad annars?:va offroad?:va

Jag förstår faktiskt det knasiga, det är vansinnigt mycket text.
Det är inte den sista Lamborghinin på jorden som ägts av Bill Clinton och orsakat ett världskrig, cut the crap liksom. ;)
och öron.

jag skriver annonser när jag ska sälja nåt baserat på vilken typ av annonser jag själv gillar att läsa. gillar folk som skriver mycket då det innebär att man slipper sitta och undra om det ens är värt att höra av sig eftersom knappast nånting står angivet vad gäller skick och dylikt...

Last edited:
Ville ni bli vänner med edra plastiga sporthojspolare som blott har hojen som en anledning att klä sig i fula porriga skinnställ, så köp dom varsin Buff för vrakkpris och dela ut . Tyskt pangpris!
Tjejen är faktiskt fulare än killen...
Ja jag är bög :zpy

http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20080117.p.Bandana

Det här var iofs ganska kul. Lägg 500 spänn själv och sätt ut den för 6-7000 istället för 4000 :tummenupp

tror du inte att jag hade gjort det om jag haft tid/ork?;) hojen kräver bara delar för mindre än 500 spänn (har själv kollat upp det) men ett antal timmars jobb, och just nu är jag i större behov av lite pengar småsnabbt än mycket pengar om lång tid. därför satte jag ut den nu istället för att jobba med skiten själv (mer än jag redan har gjort).

Men nej, best-of-blocket? Så speciell var väl inte annonsen. Säker på att det inte är ett PR-trick från din sida för att få göra lite smygreklam här i en tråd? :D

jag la inte ut annonsen från början, trådens enda syfte var att reda ut om nån annan fått ett liknande mejl från samma avsändare så att jag kunde utesluta/misstänka malware:fakta

Kanske är en polare som driver med dig?

kanske, men jag kan fan inte komma på vem... inte likt nån av mina polare tycker jag...

Last edited:
jo, men som sagt: inget ovanligt dumt som skulle förtjäna den en plats på bestofblocket;) så vafan är det för jefla mail??:confused:

Förmodligen bara någon som dummat sig... Rätt så meningslös tråd detta... Men det va fan vilken författare du va på din annons. Tror du ärligt någon orkar sitta och lösa hela den kanske därför den borde vara med på BEST OF BLOCKET......

:tungan

///Micke

Förmodligen bara någon som dummat sig... Rätt så meningslös tråd detta... Men det va fan vilken författare du va på din annons. Tror du ärligt någon orkar sitta och lösa hela den kanske därför den borde vara med på BEST OF BLOCKET......

:tungan

///Micke

ville bara veta om det var nån mer som råkat ut för ett liknande mail så att jag kunde sluta mig till om jag skulle bli rädd för virus eller inte:fakta se inlägg ovan... jag själv anser det bättre när folk ger ut så mycket info om säljobjektet som möjligt redan från början så att man vet så mycket som möjligt om objektet från början. är man fortfarande intresserad efter att ha läst allt så ringer man och frågar om det man tycker saknas och sen går man vidare. bättre det än när inget står så att man får ringa och fråga om precis allt, bara för att komma fram till att objektet inte var vad man sökte ändå... bara vad jag tycker.

ville bara veta om det var nån mer som råkat ut för ett liknande mail så att jag kunde sluta mig till om jag skulle bli rädd för virus eller inte:fakta se inlägg ovan... jag själv anser det bättre när folk ger ut så mycket info om säljobjektet som möjligt redan från början så att man vet så mycket som möjligt om objektet från början. är man fortfarande intresserad efter att ha läst allt så ringer man och frågar om det man tycker saknas och sen går man vidare. bättre det än när inget står så att man får ringa och fråga om precis allt, bara för att komma fram till att objektet inte var vad man sökte ändå... bara vad jag tycker.

Tips till nästa gång.

1. Skriv inte för mycket info utan skriv ring eller maila för mer info.
2. Vill du ha seriösa svar vänd dig någon annan stans än SH
3. Suck on my chocolat salty balls. Put'em in your mouth an suck'em!

NEJ NEJ NEJ... varför tror du någon vill sitta och läsa en hel novell om en sak. Skriv det som är av intresse mil, skick osv resten kan man berätta via telefon..

///Micke

Last edited:
Ville ni bli vänner med edra plastiga sporthojspolare som blott har hojen som en anledning att klä sig i fula porriga skinnställ, så köp dom varsin Buff för vrakkpris och dela ut . Tyskt pangpris!
Tjejen är faktiskt fulare än killen...
Ja jag är bög :zpy

http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20080117.p.Bandana

Men det var jädrigt billigt, tyskt eller inte. Min Buff tror jag kostade runt 200 eller någe.
Använder den som halsduk när jag joggar på vintern så man kanske skulle köpa upp sig på ett fett buff-förråd. :yoparty
Var finns Lidl? :confused:

NEJ NEJ NEJ... varför tror du någon vill sitta och läsa en hel novell om en sak. Skriv det som är av intresse mil, skick osv resten kan man berätta via telefon..

///Micke

för att jag vill;) kan ja, men som sagt: får man reda på vad man behöver veta för att avgöra om det är en vara att satsa på bara av annonsen så sparar man ett telefonsamtal.

Fan vad jobbigt och läa hela annonsen slutade efter typ 3 sek...Inte många som kommer kolla på den tror jag..

Men det var jädrigt billigt, tyskt eller inte. Min Buff tror jag kostade runt 200 eller någe.
Använder den som halsduk när jag joggar på vintern så man kanske skulle köpa upp sig på ett fett buff-förråd. :yoparty
Var finns Lidl? :confused:

I gaykubben TipTops gamla lokaler på sveavägen, du vet...:tuttar

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!