Magspoiler Gixxer

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
Stark Varg EX samt en Tenere 700 Extreme
Hello!

Är det någon som kan tipsa mej om var jag kan hitta en magspoiler till en gixxer750 -97? Det finns ju drösvis till Bandit, Hornet och liknande, Blejdar finns det också till men jag hittar ingen till Gixxer 750... :va

Niklasinorr skrev:
Hello!

Är det någon som kan tipsa mej om var jag kan hitta en magspoiler till en gixxer750 -97? Det finns ju drösvis till Bandit, Hornet och liknande, Blejdar finns det också till men jag hittar ingen till Gixxer 750... :va

Är ute efter en jag med...
Hittade 2st på Bimbo-Fighter`s sida.
Bimbo-Fighter

Last edited:
SpoonMannen skrev:
Är ute efter en jag med...
Hittade 2st på Bimbo-Fighter`s sida.
Bimbo-Fighter

Tack!
Den såg ju helt okej ut. Enda haken är om den är smalare än originalkåpans nederdel, då ryms inte turbopryttlarna... men det borde ju gå att modifiera med lite våld...

Jag har en uppsättning org kåpor som ligger och skräpar i ett hörn i garaget. Hyffsat fräscha faktiskt. Dom kanske du kan såga till så att det liknar en magspoiler. :blah

Last edited:
Leffe skrev:
Jag har en uppsättning org kåpor som ligger och skräpar i ett hörn i garaget. Hyffsat fräscha faktiskt. Dom kanske du kan såga till så att det liknar en magspoiler. :blah

Är dom möjligtvis blå och vita med ett litet brännmärke längst ner?

madmagnus skrev:
det var väl MAGspoiler det var frågan om :va tror jag sett såna där!

Bugspoiler = Magspoiler...

Kommer till umeå imorgon...
Kommer vara vid kajen vid 13.30 och kika på Mech`s hoj... Kom dit du med om du har lite tid övers. :tummenupp

See ya! :yoparty

SpoonMannen skrev:
Bugspoiler = Magspoiler...

Kommer till umeå imorgon...
Kommer vara vid kajen vid 13.30 och kika på Mech`s hoj... Kom dit du med om du har lite tid övers. :tummenupp

See ya! :yoparty
det ska jag om jag inte ligger å sover fortfarande :) kom hem för en stund sen efter att ha bytt packboxar i framgaffelhelvetet.... hehe klockan är nu 5!... inte lätt när det är första gången. tog iofs bara 3 timmar i lugnt tempo så nästa gång går det på en kvart!!!!!

zzzzzzzzzzzz............ :3freak

*/ ?>
Back