Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag tror Madde vill ha en hojåkare egentligen![]()
Jag tycker media kan lägga ner den här bevakningen och ägna sig åt vettigare saker.
Det där är en konstig uppfattning. Om vi mediakonsumenter är intresserade av kungafamiljen (vilket vi verkar vara) så ska det inte rappoteras om? Vem fan bryr sig om en litet massmord på ett tiotal pers i typ Slovenien när nått av kungabarnen har en "kris" i sitt förhållande?
Däremot tycker jag att man ska ställa krav på vad och hur det rappoteras.
Nu tittar jag inte så mycket på TV men Johan Lindwall och Jenny Alexandersson får jag kräkningar av. Måste de antyda att läsarna är förståndshandikappade och inte klarar av att läsa en normal nyhetstext?
Om mediakonsumenterna föredrar att konsumera nyheter rörande Maddes polare, Gynnings tuttar och hur femtioelva dokusåpakändisar förlorade oskulden, är risken övervägande att de i stor utsträckning är förståndshandikappade..
Ja, så kan det vara. Men det rättfärdigar ändå inte fullt ut hur de misshandlar det svenska språket.
Edit; Är du också av den kommunistiska uppfattningen att vi inte vet bäst själva vad vi vill konsumera för nyheter?
Väldigt många på just det här forumet verkar ha svårt att förlika sig med tanken att vi får det vi förtjänar.
Oavsett om det handlar om lag & ordning, trafikbeteende eller nyhetsrapportering.
...framförallt hur han kan ha såpass koll på häntextra...
Det där är en konstig uppfattning. Om vi mediakonsumenter är intresserade av kungafamiljen (vilket vi verkar vara) så ska det inte rappoteras om? Vem fan bryr sig om en litet massmord på ett tiotal pers i typ Slovenien när nått av kungabarnen har en "kris" i sitt förhållande?
Däremot tycker jag att man ska ställa krav på vad och hur det rappoteras.
Nu tittar jag inte så mycket på TV men Johan Lindwall och Jenny Alexandersson får jag kräkningar av. Måste de antyda att läsarna är förståndshandikappade och inte klarar av att läsa en normal nyhetstext?
Jag är sambo. Nåt ska man läsa på muggen.![]()
Jag tror att prinsessan Madde behöver lite norrländsk stångkorv!
Givetvis ska det rapporteras. Men nu har rapporteringen gått över till rena spekulationer. Det motsätter jag mig. Tids nog kommer det fram. Vill man läsa om spekulationer köper man Damernas Värld eller dyl. Sanningshalten är då helt ointressant. Man kan också gå in på Flaschback och hoppas att någon insatt skriver avslöjar något smaskigt. På Realtid läste jag idag följande- häxjakten har väl bara börjat antar jag.
http://www.realtid.se/ArticlePages/..._Realtid746/20100414141432_Realtid746.dbp.asp
Jag tror inte folk har valt det som nu visas i tv. Media bolagen har valt det åt oss. Ärligt talat vem vill egentligen titta på alla såpor och reality program med b-kändisar?
Jag är sambo. Nåt ska man läsa på muggen.![]()
jag tror Madde vill ha en hojåkare egentligen![]()
...jag tror att du bara kollar på bilderna![]()
Givetvis ska det rapporteras. Men nu har rapporteringen gått över till rena spekulationer. Det motsätter jag mig. Tids nog kommer det fram. Vill man läsa om spekulationer köper man Damernas Värld eller dyl. Sanningshalten är då helt ointressant. Man kan också gå in på Flaschback och hoppas att någon insatt skriver avslöjar något smaskigt. På Realtid läste jag idag följande- häxjakten har väl bara börjat antar jag.
http://www.realtid.se/ArticlePages/..._Realtid746/20100414141432_Realtid746.dbp.asp
Hähä, det tog mig ett par sekunder innan jag fattade.Incest?![]()
Hähä, det tog mig ett par sekunder innan jag fattade.
Incest?![]()
Nej för i helvete.
En mellansvensk prinskorv![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |