Madeleines 'kärlekskris' - borrar i New York?

Jag har också hört rykten om att hennes snubbe ska ha knullat runt men förstår att det är svårt för typ TV4 Nyheterna att göra ett inslag om att det snackas på stan om det.
Och såvida inte det ringer en tjej till någon nyhetsredaktion och berättar att hon har Jonas/Daniels sperma i muffen/halsen precis just nu och att hon kan göra ett DNA-test på det så kommer vi nog inte höra rykten någon annanstans än typ Flashback.

Jag är fanimig synsk.
http://www.seher.no/840565/norske-tora-var-intim-med-maddes-forlovede

Däremot tycker jag att man ska ställa krav på vad och hur det rappoteras.
Nu tittar jag inte så mycket på TV men Johan Lindwall och Jenny Alexandersson får jag kräkningar av. Måste de antyda att läsarna är förståndshandikappade och inte klarar av att läsa en normal nyhetstext?
De har säkert gjort en tittarundersökning och kommit fram till att alla som följer denna typ av program har nåt fel i huvudet.

Bra jobbat av Madde tycker jag. Snyggt att ge snubben foten om han varit otrogen, även om det måste vara mycket svårare för en prinsessa att bryta ett mångårigt förhållande än det är för en vanlig Svensson.

Vansinnigt korkat av Jonas måste jag säga. Ganska äckligt av norrmännen som vetat om detta att hålla på storyn tills det blev rätt läge. Det skedde ju tydligen innan de förlovade sig.

Skulle man vara förvånad?! Är det ett förhållande på 1000 som håller och är lyckligt?... Nja... inte ens så många... Gräset ÄR grönare på andra sidan! Japp! :banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park