Madeleines 'kärlekskris' - borrar i New York?

Ingen mening i att spekulera i sådant som man inte har någon insyn i. Tids nog kommer det väl fram mellan raderna vad som hänt. Skvallerpressen är inte nådig. Även om den Svenska kvällspressen visar viss hänsyn till kungafamiljen gör nog inte den internationella skvallerpressen det.

Men resan till USA är även en flykt från den pågående kärlekskrisen.

– Madeleine är helt förstörd över det som skrivs. Hon vill inte att någon ska veta hur jobbigt det är och tycker att det är skönt att åka iväg, säger en vän.

Bra kompis hon hittat som ger lite extra spridning åt det då.

– Madeleine är helt förstörd över det som skrivs. Hon vill inte att någon ska veta hur jobbigt det är och tycker att det är skönt att åka iväg, säger en vän.

Fatta egentligen hur jobbat det måste vara att vara en känd person. Pressen ringer polare och frågar vart man är, hur man mår, om dom har något skvaller.

Det kanske är därför dom flesta är jävligt korta mot folk dom möter och inte släpper dom inpå sig så mycket.
En trevligt semester med 10 polare, sen står det i tidningen dittan och dattan om vad ni gjorde där nere. Då vet man att man inte kan lite på en av dessa tio.

Näe så känd vill man nog inte bli, fast jag skulle borra Madde alla dagar i veckan :D

Jag tror hon börjar tröttna på jetsettlivet med självupptagna grabbar. Tror att vi i framtiden kommer se henne med en redig karl från förorten eller landet, så hon får åka ordentligt!

Fatta egentligen hur jobbat det måste vara att vara en känd person. Pressen ringer polare och frågar vart man är, hur man mår, om dom har något skvaller.

Det kanske är därför dom flesta är jävligt korta mot folk dom möter och inte släpper dom inpå sig så mycket.
En trevligt semester med 10 polare, sen står det i tidningen dittan och dattan om vad ni gjorde där nere. Då vet man att man inte kan lite på en av dessa tio.

Näe så känd vill man nog inte bli, fast jag skulle borra Madde alla dagar i veckan :D

Kungahuset är ju lite offentlig teater. Men, det var kanske värre förr då man kunde få se kungens morgontoalett om man var inbjuden till det.

Det är nog ingen i Madeleines och Jonas närmsta umgängeskrets som pratar med media. De vågar nog inte riskera att bli utfrysta. Jag tycker media kan lägga ner den här bevakningen och ägna sig åt vettigare saker. Tids nog kommer paret att tala om vad som sker härnäst. Antingen fortsätter de sina liv ihop eller går skilda vägar. Svårare än så är det inte. För de inblandade är det nog extra jobbig situation då Madeleine är en offentlig person. I egenskap av prinsessa har hon även stora förväntningar från allmänheten. Jonas visste nog vad han gav sig in i. Han var ingen duvunge. Ändå tror jag inte han var beredd på det intresse som skulle omge paret. De lär ju vara bevakade varje steg de tar tillsammans. Jag vet att jag aldrig skulle stå ut med det livet oavsett hur mycket jag tyckte om en person i samma situation som Madeleine. I längden skulle det vara ohållbart.

Hon vill inte att någon ska veta hur jobbigt det är

Nej, usch.. Pöbeln har ju ingen förståelse för dylika saker. Jag menar, uppbrott i förhållanden, det är ju reserverat de kungliga. Eller fan, vänta, de gifter ju sig med kusinerna för att det är förbestämt av familjeöfverhufvudet.. :rolleyes:

Nej, usch.. Pöbeln har ju ingen förståelse för dylika saker. Jag menar, uppbrott i förhållanden, det är ju reserverat de kungliga. Eller fan, vänta, de gifter ju sig med kusinerna för att det är förbestämt av familjeöfverhufvudet.. :rolleyes:

Linjeavel är fint.

Vem bryr sig om Madeleines "kärlekskris" nu när Kikki har drabats av en "tragedi"? :rolleyes:

2358462361.jpg

Edit: sett bara löpsedeln, orkar inte ta reda på den s.k. tragedin.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park