Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
med en massa gadgets jag inte använder (wlan+2gbit lan, fjärrkontroll till multimedia osv) med 975x chipset. Min bootdrive är en scsi-disk, men har precis köpt en sata2-disk som jag tänkte partitionera upp och prova macosx på (i bios kan jag ställa om den ska boota på scsi eller sata-n). Tänkte alltså inte ha dualboot, utan tänkte fippla med bios när jag vill "macca".
För att få den rätta upplevelsen ska man nog hålla sig till Apples egna prylar. Risk för att man annars får samma kaotiska tillvaro som PC:n normalt erbjuder.
Det är inte hårdvaran som skapar kaoset hos en PC, det är pyttemjuks programvaror.
Jag är inte direkt känd som någon supporter av Microsoft men faktum är att det nog inte är helt enkelt att få det att fungera med de oändliga kombinationer av hårdvara som finns på marknaden, se bara på (Hasta la) Vista - sämre stöd av mjuk- och hårdvara har väl aldrig kommit från Microsoft.
En stor fördel för Apple (och t ex Sun) är att de kontrollerar båda delarna. Mycket mindre variation ger mindre att testa och bättre kvalitet.
Att du ska köra en piratversion av Mac OS X på en bland-PC det är väl sisådär troligt att det blir problemfritt men uppdatera gärna med hur det går.
Men det sitter ju samma skit i apple som pc nuförtiden. Borde funka om man hittar drivisar, vilket man säkert inte gör.
Men det ska provas iaf
Är det bukten och liknande som gäller? För det finns väl ingen laglig testversion eller liknande man kan prova?
Det kanske t.o.m. funkar i en Virtual Machine? Kolla in VMware.
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller