Machotanten o BB jobba sig på Mc-mässan, hälsa på!

Hej BB. Kunde jag rulla ut till Muskö för din skull så kan jag väl ramla in i montern och säga hej, vi syns. Och den där Mattias skall du inte bry dig om. Killen är ju snäll innerst inne, fast det vet vi ju alla.

Macho Woman skrev:
Men det var då själva... Jag kör det argumentet vi kvinnor alltid brukar få emot oss: NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!

Kom nu och var allmänt trevliga och hälsa på. Jag kör sporthoj fortare än custommänniskorna. Jag är rr-nerd. Jag har stora tuttar. Jag är glad och skämtsam. Jag gillar sex. Spelar det någon roll om jag har valk på magen?

Vänta nu här. Vad fan skrev jag nu. Nu verkar det som om jag kommer att ha sex med alla som kommer till min monter. Det kan jag fan inte lova... :gnissla

Nej men kanske med någon :kär :D

smilee skrev:
Hej BB. Kunde jag rulla ut till Muskö för din skull så kan jag väl ramla in i montern och säga hej, vi syns. Och den där Mattias skall du inte bry dig om. Killen är ju snäll innerst inne, fast det vet vi ju alla.

Phedt! :yoparty

Vem är Mattias? :va

Macho Woman skrev:
Men det var då själva... Jag kör det argumentet vi kvinnor alltid brukar få emot oss: NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!

Kom nu och var allmänt trevliga och hälsa på. Jag kör sporthoj fortare än custommänniskorna. Jag är rr-nerd. Jag har stora tuttar. Jag är glad och skämtsam. Jag gillar sex. Spelar det någon roll om jag har valk på magen?

Vänta nu här. Vad fan skrev jag nu. Nu verkar det som om jag kommer att ha sex med alla som kommer till min monter. Det kan jag fan inte lova... :gnissla

Jag ska tamefan ha med digitalkameren såsom du snackar här på forumet :tuttar Vi ska sälja saker, inte oss själva gumman :gnissla

MW, jag har din luftmadrass i min lägenhet i trollhättan. :rodnar :kocko
Blev ju kvar i bilen efter gelleråsen i somras.

Skall jag ta med det, för jag kommer upp till mässan som det ser ut nu... :)

Vem vet , kanske fax kommer å hälsar sig på i montern ? om du kommer ihåg mej , vi åkte ju faktiskt en liten liten sväng i sommras ju :) ska ju ändå till mässan å kolla antar jag.

Macho Woman skrev:

Stora tuttar.... *drömmer sig bort* :kär

Jag är avundsjuk! den där förbaskade Oljekyld :fatta!
Fattas nu bara att D-One kommer in här nu och börjar prata bröst också :död

Macho Woman skrev:
Fast han har inte ensamrätt på dem längre. Känns det bättre nu?

Neeee, det är väl alltid trist när det inte fungerade?
var det julklappen som inte dög? *snoka*
:rolleyes:

Nu måste jag sluta skriva här för nu ska jag kolla vart man anmäler sig till den där licenskursen...

Bikerbitch skrev:
Går inte att vara en michelingubbe när man väger 65 kilo.

Hallå tjejen!

Det är bara att konstatera att här är en del killar som skulle vinna en hel del på att knipa käft, det är helt klart.

Har läst en del av dina inlägg och du har det viktigaste som finns när det gäller tjejer, humor och självdistans, extremt sexigt bara det.

Har du några likasinnade tjejkompisar i söder, tveka inte att skicka över dem, mottages varmt.

MVH

Carlsson

Carlsson skrev:
Bikerbitch skrev:
Går inte att vara en michelingubbe när man väger 65 kilo.

Hallå tjejen!

Det är bara att konstatera att här är en del killar som skulle vinna en hel del på att knipa käft, det är helt klart.

Har läst en del av dina inlägg och du har det viktigaste som finns när det gäller tjejer, humor och självdistans, extremt sexigt bara det.

Har du några likasinnade tjejkompisar i söder, tveka inte att skicka över dem, mottages varmt.

MVH

Carlsson

Jag har en likasinnad väninna på söder. Hon heter MachoWoman och är nybliven singel. Hon älskar RR. Är en social kvinna och väldigt söt. Hon kan inte heller vara en michelingubbe då hon väger cirka 65 pannor. Vi rockar hårdast.

Jag la in din fina komplimang i signaturen :yoparty Tackar så mycket!

Bikerbitch skrev:
Jag har en likasinnad väninna på söder. Hon heter MachoWoman och är nybliven singel. Hon älskar RR. Är en social kvinna och väldigt söt. Hon kan inte heller vara en michelingubbe då hon väger cirka 65 pannor. Vi rockar hårdast.

Jag la in din fina komplimang i signaturen :yoparty Tackar så mycket!

Godkväll,

Beklagar min otydliga formulering om söder, söder för mig är åt Skåne hållet. och jag förmodar att du menar söder i Stockholm..? Men skicka ner henne vet jag....Har hon ditt sätt "klipper jag henne direkt" :yoparty

MVH

Carlsson

Carlsson skrev:
Godkväll,

Beklagar min otydliga formulering om söder, söder för mig är åt Skåne hållet. och jag förmodar att du menar söder i Stockholm..? Men skicka ner henne vet jag....Har hon ditt sätt "klipper jag henne direkt" :yoparty

MVH

Carlsson

Jag undrar vem som klipper vem i så fall? :hihi

Lycka till säger jag. MW är en trevlig tjej. Du kan antagligen hitta henne på en RR-tävling nästa säsong. Hon brukar förgylla tillvaron för oss alla vid banorna.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park