JoUh
Gudomlig sporthojare
Sjukt som sagt. Installerar ändå Parallells i bakgrunden samtidigt.Damn, det var fasen snabbt - för min del (och kompisar med Mac) så brukar ju annars Microsoft-programmen vara dom mest segstartade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt som sagt. Installerar ändå Parallells i bakgrunden samtidigt.Damn, det var fasen snabbt - för min del (och kompisar med Mac) så brukar ju annars Microsoft-programmen vara dom mest segstartade.
Den nya macen kom igår till slut...![]()
Programmen startar innan man ens funderat på att klicka på ikonerna.![]()
Grattis!
Hade du startat programmen tidigare? I så fall ligger de mestadels kvar i minnet och nästa start blir väldigt mycket snabbare än från disk. Är filmen från ett nybootat OS så är det imponerande.![]()
Finns det några program som är ett måste nu när jag fått min macbook air?
Riktigt nöjd med den än så länge IAF, inte riktigt hunnit sätta mig in i den riktigt än men den verkar riktigt nice.
- Transmission, smidigaste BitTorrent-klienten för MacOS
- Xee, en bättre (stödjer fler format) och smidigare (visar automatiskt alla bilder i en mapp, som förhandsvisning i Windows) bildvisare än den inbyggda Förhandsvisning
- The Unarchiver, för att byta ut den inbyggda unzip mot ett mer kapabelt alternativ
- VirtualBox, om du vill ha ett gratis alternativ till VMWare/Parallels
- iSerialReader, för att hitta serienummer till en mängd program.
Den nya macen kom igår till slut...![]()
Programmen startar innan man ens funderat på att klicka på ikonerna.![]()
[YOUTUBE-ID]Y1vrNqr3-4c[/YOUTUBE-ID]
Kollade på en 27'' iMac idag och blev kär. Finns det någon anledning att inte handla? Har inte använt Mac på 20 år.behövs det häftigare än i5 när man inte skall köra feta grafikintensvia applikationer?
Nä, du klarar dig förmodligen alldeles utmärkt även med en i3, i dagligt användande är skillnaden minimal. Fördelen med i5-modellen är att du också får bättre grafikkrets, men det är då tydligen inte så viktigt för dig. Lägg hellre pengarna på en SSD är mitt tips, kommer göra MYCKET mer för fartupplevelsen än en lite snabbare processor.
Jag måste få fråga, finns det någon , vi kan kalla det emulator även om det inte är hela sanningen, för att köra program för Windows som inte gjorts till Mac också? Typ som Wine för Linux?
Är sugen på en mac nästa gång (om man vinner på tipset)
Jag måste få fråga, finns det någon , vi kan kalla det emulator även om det inte är hela sanningen, för att köra program för Windows som inte gjorts till Mac också? Typ som Wine för Linux?
Är sugen på en mac nästa gång (om man vinner på tipset)
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |