Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Själv sitter jag med 2st livebloggar... nördig... u bet!![]()
Är det bara ny plast eller kan den nått nytt?
Biturbo, aj aj aj, du har en hel del att läsa på om
iPhone 4 är ett ordentligt steg framåt faktiskt, designmässigt, kvalitémässigt och speciellt skärmen - däremot verkar jänkarna mest nöjda över att den har två kameror (vilket är nice) och kan fixa videosamtal ("wow", och det enbart med andra iphone 4 och bara över Wi-Fi). Och ja just det, kameran är grymt nice, kan filma 720p, 30 bilder per sekund och snabbt och smidigt ladda upp till nätet, och iMovies finns att köpa billigt till mobilen på Appstore.
p.s multitasking utan att dränera batteriet finns nu också
Hur är det med den där plattformen - går det att knöka in andra OS på den? Eller i alla fall utveckla egna program för att t.ex. lösa upp begränsningar som Apple så ofta är snabba att införa (videosamtal bara mellan iPhones?! varför?). En tilltalande telefon, men som tyvärr lider av Apples policy att vara lite, tja... Apple...
Min gissning är att det inte dröjer många månader innan det finns en FaceTime-app till Android.
Exakt! Först snackar alla skit om Apple men de kommer att kopiera allting ändå.![]()
БОБАН;4810388 skrev:Inte så att Apple kopierat från android också?
Själv skiter jag vart sakerna kommer ifrån, bara man själva får tillgång till allt bra utan att behöva välja sida...
Min gissning är att det inte dröjer många månader innan det finns en FaceTime-app till Android.
Android fanns inte när ajfan först kom.
I dag kom min nya cåmpjuter! MacBook Pro 17 med i7 och 8 gig ram![]()
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |