Chris Ash skrev:Har sett testade toppfarter på den på ca 295 km/h![]()
Jag kan ha fel men det står så i mitt regbevis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Har sett testade toppfarter på den på ca 295 km/h![]()
bara för att du har en sunkskärm. det är ju en jeansjackanewstead skrev:eftersom man inte ser nån klädsel så... ja!
Kleiv skrev:Det skulle väll komma en efterföljare till Kawa ZX12 snart dom skulle vara duktigt snabb?
tyskar använder inte jeansjacka, dom använder lederhosencrashtestdummy skrev:bara för att du har en sunkskärm. det är ju en jeansjacka![]()
![]()

newstead skrev:
Finns det något regbevis på japanare som det står nånting annat i då? Kan ju vara så att alla japanska tillverkare skriver så. Vet att de flesta japanska sportbilar har exakt lika många hästkrafter för att de inte får göra starkare motorer än låt oss säga 250hk men alla tillverkare vrider och vänder på siffrorna för att det ska bli 250 då så att den blir laglig att säljaKleiv skrev:Jag kan ha fel men det står så i mitt regbevis.
Jag har ett liv... sh!!HönaPower skrev:Jag undrade när någon SKOLPOLIS skulle upplysa om detta....*suck*
Skaffa dig ett liv, istället för att leta dubbla trådar! :kocko

honkiie skrev:Finns det något regbevis på japanare som det står nånting annat i då? Kan ju vara så att alla japanska tillverkare skriver så. Vet att de flesta japanska sportbilar har exakt lika många hästkrafter för att de inte får göra starkare motorer än låt oss säga 250hk men alla tillverkare vrider och vänder på siffrorna för att det ska bli 250 då så att den blir laglig att sälja
Edit: som sagt, 250hk är bara nånting jag dragit ur röven, kan inte den riktiga siffran men jag tror det var på topgear som jag såg det iallafall.

JT skrev:Hade en kort tid en M5 E39 med V8 och 400hk
Kleiv skrev:Har också ägt en en M5 E39 för länge sedan, rena stenåldersbilen om jag får säga.
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|