M1cke här på SH FUSKAR! :)

Snar vill vi nog se ett race mellan dig och M1cke. Daytonan borde va inkörd vid det här laget så kusarna kan få springa lite fritt.

Jag har försökt mig på M1cke... Det gick som ni förstår INTE bra! När jag bromsar inför en kurva så fortsätter han i samma fart utan att ens bromsa! Vafan är det frågan om! räls?

Jag har försökt mig på M1cke... Det gick som ni förstår INTE bra! När jag bromsar inför en kurva så fortsätter han i samma fart utan att ens bromsa! Vafan är det frågan om! räls?

Finns ju knappt några kurvor på Bulten :D

Fan Nash, du har kommit på mig:( Men men, det är väl bara att erkänna då, brukar testa lite nya grejer åt Öhlins så att dem vet att det fungerar innan de ger grejorna till Rossi och Spies..

Hur funkar systemet om man ska bööööööööööörna då? nitar framdrivnigen o spinner med bakhjulet, måste ju finnas så man kan koppla ut systemet ju.

Hur funkar systemet om man ska bööööööööööörna då? nitar framdrivnigen o spinner med bakhjulet, måste ju finnas så man kan koppla ut systemet ju.

binda fast den nånstans och tvåhjuls burna:tummenupp:tummenupp:D

Last edited:
CBR600RR är planen. 16 årsmodeller nyare, 22 hästar starkare, 50 kg lättare än nuvarande. Borde inte kunna bli fel. I o f s samma dåliga förare :D

Ja det var bla. därför jag bytte ner mig till en 750 , ödmjuk som man är så inser man ju att man aldrig i livet skulle kunna utnyttja alla 190 kusarna i motorn som jag hade i Gixxern!

Det är föraren det hänger på i alla lägen, blev förnedrad och nästan frånkörd av en gammal motoguzzi på Gotland ring förrförra helgen.. killens vanliga rejshoj hade pajat så han tog sin gamla 70-talshoj dit med däck som såg ut som bildäck och körde ändå snabbt som fan....:gnissla

Ja det var bla. därför jag bytte ner mig till en 750 , ödmjuk som man är så inser man ju att man aldrig i livet skulle kunna utnyttja alla 190 kusarna i motorn som jag hade i Gixxern!

Det är föraren det hänger på i alla lägen, blev förnedrad och nästan frånkörd av en gammal motoguzzi på Gotland ring förrförra helgen.. killens vanliga rejshoj hade pajat så han tog sin gamla 70-talshoj dit med däck som såg ut som bildäck och körde ändå snabbt som fan....:gnissla

Ja fy sjutton. Räcker med en 40-hästars motard för att rita åttor runt mig. :huvet

Edit: Hmm, det står en Moto Guzzi i garaget bredvid min hoj. Ser ut som mer show than go. Har aldrig sett den rulla för egen maskin. Ägaren är nere och "servar" den rätt ofta. Men köra? Nix.

Last edited:

Hheheh Nash jag kan avslöja en hemlis för dig M1cke,s bromsljus funkar inte:P det är fler som gått på den niten och kollat nära han ska bromsa:D...
(inte jag som tur är):D

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...