M1cke här på SH FUSKAR! :)

De systemet kommer ni bara att se på just Yamaha, för dom tog Patent på det efter sin Offroad Mc (vad den nu heter)... Det är bara dom som kan vidare utveckla det (Tyvär)
Men man sluta göra det för priset blev så Jävla Högt på cyklarna att nästan ingen villa ha dom, men dom få som köpte van också allt i Grussprättar Tävlingar! :D

Fan micke, du börjar bli en legend här :)

När och vart kan man köpa M1cke tröjjor med text som "ride like M1cke", "M1cke är min favvo" etc? va va?

Hmmm....Hur blir det när man motorbromsar,,???:va
Måste väl bli kortare
Bättre än ABS ?:confused:

Hmmm....Hur blir det när man motorbromsar,,???:va
Måste väl bli kortare
Bättre än ABS ?:confused:

Jag kan lätt säga att jag motorbromsar 80% av alla mina inbromsningar. Men en motorbroms är inte bättre än ABS vid en kraftigare inbromsning.

När ska m1cke börjar drifta i fotokurvan? Va va?

Jag har försökt mig på M1cke... Det gick som ni förstår INTE bra! När jag bromsar inför en kurva så fortsätter han i samma fart utan att ens bromsa! Vafan är det frågan om! räls?

Ge fan i att bromsa och luta hojen istället så kommer du få bättre flyt i körningen och det kommer gå mycket fortare. Har sett alltför många som bromsar på sig inför kurvor helt i onödan och får en ryckig körning. Motorbroms och fartvind tar det mesta av farten till de flesta kurvor om man inte bombar järnet. :tummenupp

Go Nash! :yoparty

Hheheh Nash jag kan avslöja en hemlis för dig M1cke,s bromsljus funkar inte:P det är fler som gått på den niten och kollat nära han ska bromsa:D...
(inte jag som tur är):D

Hahahhaaaa!!! Vilket jävla fusk!!! :P Micke1 bluffar! Vilken sopa! Det är säkert inte ens han på hojen! :)

tror det är en kombination av för få cylindrar och inte alla hästar i stallet i just detta fall? ;)

...kan också vara det enorma luftmotståndet från fotpinnarna...

Hade en trecylindrig bil ett tag. Lät skumt, som några ekollon i en plåtburk ungefär, trepip med knack.

Det kördes en sådan Yamaha i Paris-Dakar för några år sedan.
Tror det var en fransk förare men dom skrotade det till året därpå, så det var tydligen ingen framgång.

Jag har bestämt för mig att det var en wr450 awd som noterade topplaceringar dag ut och dag in men föraren kraschade bort sig på typ sista dagen på en strand.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!