Mötley...

Chris Ash skrev:
Vadå? Har du inte sett Manowar?

Jo för fan, men då har det alltid funnits något annat att trösta sig med som DIO, Motorhead eller andra band då det har varit på SRF.

Fredagens höjdpunkt var ett ett norskt raggarhårdrockband som heter The Carburetors. Enj höjdare men en halfvtimme räddar inte en 4-timmarskväll. Nightwish är inte speciellt kul live men den manlige sångaren visade sig vara MYCKET bättre än vad jag mindes från förra året.

~Settan~ skrev:
Ni som tyckte Mötley vad kassa, vad var det som gjorde att ni tyckte det?
.....

Dåligt drag.
Visst, gittarissten spelade fantastiskt bra för att stå med ena foten i graven(jag trodde att han skulle lägga sig ner och dö på scen ett par gånger) och Mr Sixx gjorde sitt jobb, men Vince var fruktansvärt tunn. Tommy Lee överraskade iofs. Han är ju en riktigt duglig trummis!?

Chrille skrev:
Dåligt drag.
Visst, gittarissten spelade fantastiskt bra för att stå med ena foten i graven(jag trodde att han skulle lägga sig ner och dö på scen ett par gånger) och Mr Sixx gjorde sitt jobb, men Vince var fruktansvärt tunn. Tommy Lee överraskade iofs. Han är ju en riktigt duglig trummis!?

Tommy Lee är grym! Klart bästa musikern i det bandet.

nej det var väll så att ozzt slickade i sig nikkis piss oxå?
länge sedan jag läste the dirt ;D

Crue skrev:
nej det var väll så att ozzt slickade i sig nikkis piss oxå?
länge sedan jag läste the dirt ;D

ozzy slickade sitt eget piss och sa åt nikki att han borde prova och då kunde han ju inte vara sämre tänkte han så han pissade på marken men när han skulle slicka upp det så låg redan ozzy där och lapade i sig piss. :hihi

Alltså, då denna konsert var så hade man inte hört så mycket av detta band, trots att man var väl medveten om att de finns.

Men, har nu efter att ha läst böckerna The dirt och Heroin diaries lyssnat på dem och det matar på ganska bra. :yoparty
Det nämns ju en hel del band i böckerna så jag passade på att prova lite New york dolls också. Var väl hyffsade, lite mindre drag i men ändå drag.
Provade även en del LA Guns.

Mja, kanske inte tillförde något, men det var ju skitsamma.

Alltså, då denna konsert var så hade man inte hört så mycket av detta band, trots att man var väl medveten om att de finns.

Men, har nu efter att ha läst böckerna The dirt och Heroin diaries lyssnat på dem och det matar på ganska bra. :yoparty
Det nämns ju en hel del band i böckerna så jag passade på att prova lite New york dolls också. Var väl hyffsade, lite mindre drag i men ändå drag.
Provade även en del LA Guns.

Mja, kanske inte tillförde något, men det var ju skitsamma.

Du har en sjukdom.

Tråden är typ 7 år gammal. Vad gick snett? För liksom de är ju väldigt inaktuellt nu. De har kommit minst 6 fler sw :7peta

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon